    From: dizel <x...@x...xxx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Fakt mobile nielimitowane
    Date: Thu, 22 Sep 2016 22:24:04 +0200

    wieslav expressed precisely :
    > Użytkownik "dizel" <x...@x...xxx> napisał w wiadomości
    >
    > Może bym sie skusił bo jestem z Formuła Mini Max na Kartę( 29zł). Skoro to to
    > samo to po co przepłacać?
    > Przekierowania i oczekujące można w tym Energy ustawić?
    > Zmeczony albo mało kumaty jestem bo jakos nie widzę tego.... Naprowadzisz?
    > Z góry dzięki

    Rbm energy to jest nic innego jak kolejna taryfa play.
    To nie jest to samo co mini max, pytałeś o możliwość pakietu to Ci
    napisałem. Wykupujesz pakiet za 20zł no limit, pobiera z konta od ręki
    niezależnie ile wydzwonisz. Pakiet dotyczy tylko rozmów.
    Mini max działa na innej zasadzie, trzeba dobijać do limitów 29/9
    W energy nie ma żadnego pakietu sms no limit.
    Można zmigrować kodem z play *163*99#
    Przekierowania i inne rzeczy ustawiasz tak samo jak na taryfie
    playowej.
    Chyba że interesuje Cię wszystko z netem to w energy za 30zł masz no
    limit na wszystko , 7gb netu. Co ciekawe nolimit w przeciwieństwie do
    formuły unlimited za 25zł obejmuje także mmsy.