  • Data: 2018-05-10 17:36:56
    Temat: Re: Film poklatkowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:zEMIC.157934$b...@f...ams1...
    On 2018-05-09, Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    >No to wygląda jak morfowanie/blendowanie. Z takim czymś to sie często
    >borykam w nieco innej sytuacji gdy mam zrobiony film np. 24kl/s i
    >chcę
    >to zamienić na 25kl/s.

    Hm, przy 24 - 25 kl/s to chyba nie ma co zmieniac, chyba ze bardzo
    chcesz synchronizm utrzymac.

    Za to jak u zrodla jest 1kl/s to faktycznie trzeba...

    >Nadal nie wykluczone, ze czegoś nie rozumiem, ale generalnie nie mam
    >za
    >dużo doświadczenia z robieniem filmów poklatkowych z kilkudziesięciu
    >klatek. To co zwykle robię to dostosowuję częstotliwość robienia
    >zdjęć
    >do planowanej dynamiki zmian (o ile się da) i długości filmu.
    >Przykładowo, chodzą mi w tej chwili 3 aparaty "pogodowe", które
    >generuje
    >4-5tys zdjęć dziennie, każdy. To sie przekłada na te 3 min filmu,
    >25kl/s.

    No i to wystarczy pokazac klatka po klatce.
    Jak jednak nie masz automatu, ktory robi zdjecie co sekunde, tylko
    robisz raz dziennie, i chcesz z tego przynajmniej 30s filmu, to
    trzeba..

    J.