  • Data: 2018-11-04 13:24:38
    Temat: Re: Filozoficznie
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 4 listopada 2018 21:14:02 UTC+9 użytkownik Sir_Robak napisał:

    > Nie ma następców (o ile jest poproszę o info kto gdzie jak :) )
    > Co do samego Davida Attenborough to czeka w kolejce mini serial Planeta
    > ziemia II i Błękitna Planeta II.
    > Fakt że teraz trudniej jest nowemu pokoleniu dokonać tego co ww nie
    > mniej jednak dało by się przy użyciu aktualnego stanu techniki nagrać
    > naprawdę ciekawy dla każdego film/serial, tylko to nie jest aktualnie
    > superprodukcja i mało kto będzie chciał to finansować takie realia niestety.

    BBC było wielkie (kiedyś zajmowało się nawet produkcją komputerów) w innych czasach.
    Wtedy ludzie chcieli płacić za popularyzowanie nauki. Dzisiaj nie chcą, więc szukaj
    takich fenomenów gdzie indziej. W Youtubie, w Facebooku, w Twitterze, w Snapchacie
    itd. I nie spodziewaj się że znajdziesz jednego Attenborough. Za to znajdziesz milion
    Ćwierćattenboroughów. Możesz narzekać, możesz się zachwycić nowymi możliwościami-
    świat się tym nie przejmie.