    From: sirapacz <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Gaśnice - jak zamontować, żeby nie zabiła
    Date: Thu, 19 Oct 2017 16:42:29 +0200
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    > Przykręcić do oparcia foteli?
    W sumie nie wpadłem na to by tylną część oparć wykorzystać - nie wiem
    jeszcze jak z rozkładaniem kanap by było
    > A przede wszystkim stosować siatkę/kratkę za tylnymi fotelami.

    w firmowym autku problemu nie mam bo mam kratkę i mam gdzie przykręcić
    gaśnicę by mieć do niej łatwy dostęp.
    w samochodach osobowych mam problem bo tam kratek nie ma a te siateczki
    ze sznureczków są na mój gust nic nie warte bo przy zderzeniu ta gaśnica
    mająca oryginalnie ze 4kg będzie ważyć 50kg czy więcej.