  • 31. Data: 2013-01-06 21:03:19
    Temat: Re: Gdzie tu prewencja?
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-01-06 19:31, t? pisze:

    > A może po prostu przyznaj, że piłeś i wszyscy będą zadowoleni? :)

    Nie - jeszcze nie :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 32. Data: 2013-01-06 21:04:57
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    > Chora władza nie kraj.
    > Nie szkoda czasu na takie pierdolenia lub na takie artykuły
    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/733349,dziwne
    -miejsca-stawiania-radarow-maja-dbac-o-bezpieczenstw
    o,id,t.html
    > gdy wiadomo wszem i wobec że chodzi o zdojenie kierowców a nie o
    > bezpieczeństwo?

    Chodzi o podporządkowanie społeczeństwa.

  • 33. Data: 2013-01-06 21:05:33
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "Koleg" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "frank drebin" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Częściowo, tak.
    > Część kierowców dostosuje swoją prędkość do obowiązującej
    > w danym miejscu.

    ale dlaczego tutaj, skoro i tak ludzie zwalniają?
    Już wolałbym, skoro mają zbierać kasę to niech stawiają pod szkołami,
    szczególnie w miejscach gdzie ludzie zapierdzielają a nie zwalniają.

  • 35. Data: 2013-01-06 21:10:43
    Od: "Koleg" <e...@v...pl>

    > podobnie jak pomysł aby poprawiać bezpieczeństwo przez postawienie radaru.
    >
    > dlaczego nie przez zamontowanie oświetlenia, zrobienie chodnika
    > zamontowanie przejścia ze światłami itd...

    To by zachęciło debili tylko do jazdy "ile dała fabryka".
    Oprócz poprawy stanu technicznego dróg, potrzebne też są fotoradary.

  • 34. Data: 2013-01-06 21:10:43
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-06 21:04, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    -miejsca-stawiania-radarow-maja-dbac-o-bezpieczenstw
    o,id,t.html

    > Chodzi o podporządkowanie społeczeństwa.
    Społeczeństwo jest zajebiście podporządkowane. Nie widzisz tego?
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 36. Data: 2013-01-06 21:14:24
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-01-06 18:47, frank drebin pisze:

    > Nie wierzę w to, co piszesz.

    Chyba się po prostu nie rozumiemy.

    > Co ma do tego prędkość na luzie?
    > Przypominam, że bramka jest statyczna, widzialna z duuużych odległości. Nie
    > hamuje gwałtownie przed tobą, nie przesuwa się niespodziewanym manewrem.
    > Chyba nie jest problemem dobranie adekwatnej prędkości dojazdu do niej?

    Są dwie kwestie:
    1. Wyhamowanie przed bramką
    2. Uniknięcie uderzenia w innych, którzy wyhamowują.

    Jedno i drugie w zasadzie nie jest trudne, ale jednak czasem niektórym
    sprawia problemy, szczególnie jeśli długo jechali z większą prędkością.
    I o ile do bramki wyhamuje większość, to już część ma problem z oceną
    różnicy prędkości do zwalniających wcześniej. Różnicy tych prędkości
    niektórzy nie doceniają i tworzą się niebezpieczne sytuacje. Dlatego
    najlepiej by było, aby wszyscy zwalniali podobnie (nie wyprzedzali się
    przed bramkami) i to dość łagodnie - przy pierwszym znaku ograniczenia
    prędkości (dajmy na to 110 km/h) mieli właśnie taką prędkość, a potem
    jadąc na luzie trafia się mniej więcej w następne ograniczenia - brak
    gwałtownego hamowania i wyprzedzania. Po to stoją tam te ograniczenia.
    Fotoradar niejako "wzmacnia przekaz" tych ograniczeń ;)

    Pozdr,

  • 37. Data: 2013-01-06 21:18:51
    Od: "Koleg" <e...@v...pl>

    > Użytkownik "Koleg" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

    > ale dlaczego tutaj, skoro i tak ludzie zwalniają?

    Zwalniają, ale chyba nie do takiej prędkości jaką nakazują przepisy.

    > Już wolałbym, skoro mają zbierać kasę to niech stawiają pod szkołami,
    > szczególnie w miejscach gdzie ludzie zapierdzielają a nie zwalniają.

    Widocznie nie nadążają z produkcją i stawianiem fotoradarów.

  • 38. Data: 2013-01-06 21:24:23
    Od: tÎż

    frank drebin wrote:

    > Już wolałbym, skoro mają
    > zbierać kasę to niech stawiają pod szkołami, szczególnie w miejscach
    > gdzie ludzie zapierdzielają a nie zwalniają.

    Tak, ograniczenia pod szkołami są niezbędne, szczególnie nocą i w
    weekendy.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 39. Data: 2013-01-06 21:29:02
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    -miejsca-stawiania-radarow-maja-dbac-o-bezpieczenstw
    o,id,t.html

    > Społeczeństwo jest zajebiście podporządkowane. Nie widzisz tego?

    Właśnie widzę: dyskutuje na temat miejsca umieszczenia fotoradaru zamiast
    wyp...ć te budki

  • 40. Data: 2013-01-06 21:32:32
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Koleg" <e...@v...pl>

    > To by zachęciło debili tylko do jazdy "ile dała fabryka".
    > Oprócz poprawy stanu technicznego dróg, potrzebne też są fotoradary.

    ... do podporządkowywania społeczeństwa