eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaGeolokalizacja początków Nr Telefonicznych w Dużych miastach. (do 2000 r) › Re: Geolokalizacja początków Nr Telefonicznych w Dużych miastach. (do 2000 r)
  • Data: 2017-05-28 23:37:50
    Temat: Re: Geolokalizacja początków Nr Telefonicznych w Dużych miastach. (do 2000 r)
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 28 maja 2017 13:17:00 UTC+2 użytkownik moje12a napisał:
    > Mam takie pytanie Czy ktoś zna jakieś strony

    Stron nie znam, ale z tej grupy sprzed co najmniej 10 lat kojarzę takie "wykazy"
    pojawiające się w dyskusjach. Była rozpisana na pewno Warszawa, Poznań i okolice tych
    miast.
    Rozpiska central warszwskich była na takiej stronie, która nazywała się "Phreaking
    overview in Warsaw". ;)

    Od siebie mogę dodać coś z grubsza na temat Poznania:
    82xxxxx - Winogrady, Piątkowo
    83xxxxx - Wilda, Dębiec
    84xxxxx - Jeżyce, Strzeszyn, Podolany
    85xxxxx - centrum
    86xxxxx - Grunwald
    87xxxxx - Rataje

    81xxxxx to miejscowości dookoła - Luboń, Swarzędz, Suchy Las, Murowana Goślina

    Netia była wtedy tylko pod 65xxxxx zdaje się. Podział geograficzny był, ale raczej
    trudno ogarnialny, bo stosunkowo mniej było tych telefonów i był bardziej
    poszatkowany.

    Pozdr.,
    js