  • Data: 2017-12-13 22:20:48
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5a316819$0$5145$65785112@news.neostrada.pl...
    > Szczegolnie.
    > Pradu nie mialem, wody nie mialem, a telefon dzialal.

    W rzeczy samej.

    > Inni co prawda mieli wiecej pecha i telefon im z rok nie dzialal,
    > ale ... myslisz ze po zalaniu powiedzmy polowy miasta siec komorkowa by
    > dzialala ?

    Lipiec/sierpień '97 szybko wysiadło...

    > Nawet jesli ... to jak komorke naladowac :-)

    Solarem kupionym w KRLD :)
    Tu mógłby teoretycznie sprawdzić się mądrze przemyślany i zrealizowany układ
    P2P, gdzie każdy telefon byłby mini-węzłem, kosztem ograniczenia
    przepustowości (no, gdzieś to P2P trzeba zmieścić), zwiększona została by
    pewność połączenia w sytuacji awarii części sieci. Ale wtedy trzaba
    polepszonego łądowania, bo realizacja P2P zajęła by trochę energii.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.