  • Data: 2017-12-13 22:29:54
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5a31773f$0$15186$65785112@news.neostrada.pl...
    > Owszem - te BTS ktore jeszcze zasilanie maja moga przejac komorki z
    > sasiednich, zalanych terenow,

    Tylko teraz musimy ładmie pomyśleć, na jaki rych się decydujemy - czy
    zostawiamy układ 7+1 (7 slotów połączeń i jeden sygnalizacji), z zasięgiem
    do 35 km, gdzie mało pewne jestm, czy dalsze rejony zdołają złapać zasięg,
    czy jak na morzu, przerzucamu się na 3+1, gdzie przzepustowość maleje nieco
    ponad dwukrotnie, z 7 do 3 slotów, ale za to dwukrotnie rośnie zasięg, zz 35
    do 70 km, zwiększając szansę otrzymania połączenia przez tych, co są na
    obszarze z awarią urządzeń swoich BTS?

    > dodali troche obejsc i taki BTS moze sie polaczyc inna droga, czy za
    > obejscie do innego sterownika sluzyc ..

    Łat6wiej chyba by było na czas awarii zrealizować mały roaming, żze
    abonentów uszkodzonej sieci przyjmują działające sieci innych...?

    > Kiedys. Dzis to nie wiem czy 12h wytrzyma.

    No, jak się ma te wszystkie jebane fejzbuki, insta, twitery, enki, "łocapy",
    mesędzery i na okrągło właczony dostęp do netu, do tego, jak się gra, a
    niektóre gry żrą jak goliat jakiś, to nic dziwnego. Jak mam powyłaczane
    wszystko niepotrzebne, to smarkfon spoko mi na 4-5 dni wystarcza. A jak
    uważam, to jeden mi do 8 dni dociagnął, a przeciętnie, to właśnie, 4-5 dni,
    zależy.

    > No i pradu nie bylo dwa tygodnie :-)

    Stare Nokie będą w cenie :)

    --