  • Data: 2017-12-13 22:37:55
    Temat: Re: Ginie jeden z ostatnich bastionów tradycyjnego telefonu
    Od: "HF5BS" <h...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:9ca245b6-c6ab-49e0-aad3-5983ff05bc09@googlegrou
    ps.com...
    > Kiedyś był internet przez telefon - teraz jest telefon przez internet...

    Ja się pochwalę, że ~18 lat temu, to robiłem telefon przez internet przez
    telefon :)

    I już tłumaczę jak:
    Połączenie modemowe, słynne 0202122, program NetMeeting, zestawione
    połączenie głosowe do znajomego z takimże programem. Ma on ogromną zaletę -
    do całkiem możliwej rozmowy, wystarczy karta simplex, gdyż NM, automatycznie
    przełącza Tx/Rx, dla karty. Niestety, kłopot jest, gdy go za NATem postawić,
    to go pogrążyło - głupieje wtedy. No - i mając 2400 ma modemie, transferując
    plik muzyczny, niewielkie MIDI, rozmawiałem też z tym znajomym. NM bardzo
    ładnie to pociagnął. Z NM pod NT4 udało mi się nawet zestawić połączenie
    wideo, choć u mnie kamerki nie było, ale rozmówca miał; to raczej nie było
    jeszcze Skype. Tylko to już raczej pod SDI było.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.