  • Data: 2019-11-12 10:11:08
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krystek" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Paczkomat ma jeszcze tę przewagę - nie licząc tego, że można
    >przesyłkę odebrać kiedy nam pasuje, a nie wtedy, gdy nas kurier nas
    >(nie) zastanie pod adresem - że paczki dostarczane są do maszyn
    >także w soboty/niedziele. Mnie się parę razy zdarzyło, że towar
    >nadany w piątek był już w sobotę do odbioru. I to na dodatek krócej,
    >niż w 24 h od wysłania.

    Moj rekord to byl towar kupiony gdzies po 12:00, nastepnego dnia rano
    o 8:00 byl juz do odebrania.

    Ale w zasadzie dziwic sie nie ma co - jak sprzedawca sie uwinąl i
    spakował o przyzwoitej porze, wieczorem kurier odebral,
    przez noc z Walbrzycha do Wroclawia dowiezli, posortowali, i gdzies
    tam 6-7 wydali "kurierowi" do wsadzania do paczkomatu.
    I to jest zwykla praca, bez pospiechu, bo po co tu zwlekac.

    Z drugiej strony ciekaw jestem jak Poczta zalatwia "priorytety".
    Rozumiem, ze w dniach spietrzenia, to np listonosz najpierw roznosi te
    listy, ale w inne dni to co ?
    Jakby zwykle dochodzily tak samo szybko, to by ludzie nie placili ...
    czyzby byla gdzies poczekalnia ?

    J.