    From: Trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Gniazdo M2
    Date: Thu, 8 Feb 2024 20:05:31 +0100

    W dniu 08.02.2024 o 19:28, PiteR pisze:
    > in <news:uq2ead$1unhq$1@dont-email.me>
    > user Trybun pisze tak:
    >
    >> Nagle dowiedziałem się m.in. że ona ma
    >> (powinna mieć) 6 gniazd usb2.
    > USB 3.2 PORTS (FRONT) 2
    > USB 2.0 PORTS (FRONT) 4
    >
    > USB 3.2 PORTS (REAR) 4
    > USB 2.0 PORTS (REAR) 2

    To na którymś z papierów, moja fizycznie ma łącznie 6 usb3.2 i 2 usb2.

    > PEG grafika zewnetrzna karta wsadzana w slot PCIE
    > IGD grafika wewnętrzna to ta w procesorze

    Ja mam fabrycznie włączony PEG, w biosie jest także aktywne IGD, można
    przełączać. Możliwa jest opcja że bios widzi integrę na procku jako PEG
    a domniemaną z płyty głównej jako IGD? Oczywiście nie mam fizycznie
    żadnej zewnętrznej karty.

    > to nie wiesz jaki procesor wsadzisz? z grafiką czy bez?
    > no to ja przepraszam

    Po kompa z TYM prockiem i TĄ zintegrowaną grafiką pojechałem do sklepu
    oddalonego o prawie 100 kilosow.
    Ale do rzeczy - masz jakiś sposób jak wejść do biosu po operacji
    przełączenia na grafikę której nie ma albo jest np uszkodzona?