    From: knrdz <x...@t...cy>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: HDD 3 TB
    Date: Mon, 29 Jan 2018 01:54:29 +0100

    W dniu 29.01.2018 o 01:02, Kamil pisze:

    > Czy byłbyś uprzejmy coś konkretnego polecić?
    >
    > Czy poniższe oferty są do zaakceptowania?
    >
    > http://allegro.pl/dysk-twardy-toshiba-2tb-7200obr-64
    mb-sata-iii-i7118269157.html

    > http://allegro.pl/dysk-toshiba-p300-hdwd120uzsva-i71
    51275971.html

    > http://allegro.pl/hdd-toshiba-p300-2tb-sata3-7200rpm
    -64mb-cache-i7149357083.html

    2TB się nie opłaca, 50 zł drożej masz 3TB

    https://www.ceneo.pl/39845621
    https://www.ceneo.pl/43693496
    https://www.ceneo.pl/20358840

    To ten sam dysk w 3 wersjach. Box, OEM i OEM z innym oznaczeniem (chyba
    pozostałym po Hitachi) i firmware. Mam 2 sztuki tego ostatniego, poza
    tym że nie są zbyt ciche (każdy ma znacznie głośniejsze seeki i "świst'
    łożyska niż 2TB Seagate ST2000DM001 z 23 tysiącami godzin przebiegu,
    którego po prostu praktycznie nie słychać) nie mam specjalnych powodów
    do narzekania, w najbliższym czasie kupię kolejny. Używam ich jako
    offline storage, gdy potrzebne lądują w kieszeni hotswap.

    > http://allegro.pl/dysk-twardy-hitachi-2000gb-2tb-sat
    aiii-64mb-nowy-i6849565972.html

    A to to przecież to samo co przedtem, "Leżaki magazynowe, 0 godzin, rok
    produkcji 2011-2012" LOL, wycofane z serwerowni po 5 latach tyrki z
    wyzerowanym SMARTem, nówki sztuki nie śmigane. Niemiec płakał jak
    sprzedawał.

    Nie wiem czemu szukasz tylko na allegro, nie jest przecież najtaniej.
    Nie kupuj dysku od przypadkowych sprzedawców, raz - nie wiesz co się z
    nim działo, nawet jeśli nowy to mógł już zaliczyć glebę, dwa - z tego co
    wiem do serwisu Toshiby na gwarancji sam nie wyślesz, tylko RMA przez
    sprzedawcę.