-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <X...@1...0.0.1>
<bjz2ej8znbm7$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
Date: Mon, 26 Sep 2016 09:14:42 +0200
Message-ID: <8rl7xzik85lk$.dlg@myjk.org>
Lines: 33
NNTP-Posting-Host: 95.49.144.27
X-Trace: 1474874026 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 641 95.49.144.27:23282
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589115
[ ukryj nagłówki ]Sun, 25 Sep 2016 20:00:31 +0000 (UTC), Budzik
> To jest jasne - to nie służy zadnemu sprzegłu ale to pomijam bo raczej o to
> dbam, zeby tak nie robić.
Ale w przypadku K2M wybitnie nie służą właśnie przeciążenia chwilowe, czyli
dużo siły od silnika na koła a następnie ujęcie mocy z silnika i strzał
zwrotny z kół w K2M.
> A jak się tymi elementami opiekowac?
Nijak. Korzystać. Jak się wysrają, to zreperować. ;)
> Ja mam autko ktore ma przejechane juz około 300 i chociaz mechanik mowi
> ze dwumasa wykazuje juz objawy zuzycia to ja tego jeszcze nie czuje.
To już nic nie poradzisz. Jeździj normalnie, poczekaj aż się rozsypie,
wymień, i jeździj normalnie kolejne 300tkm albo i więcej.
> A przyspieszam gdzies tak od 1,5krpm. (to autko ma max moment obrotowy
> gdzies własnie od 1,5k obrotów) ale robię to takn a 70% możliwości silnika.
> Auto to ducato 2.0mjet.
> Dlatego chciałbym wiedziec jak to jest z tymi dwumasami w rzeczywistości.
> I wtedy bede sobie oszczedzał albo i nie - ale lubie wiedziec i wiedze
> weryfikowac.
IMHO najważniejsze to płynnie traktować gaz w niskim zakresie obrotów i nie
dopuszczać do "odbijania" (patrz pierwszy akapit). Poza tym ten element nie
wymaga wyjątkowo specjalnego traktowania.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 26.09.16 17:59 Marek
- 26.09.16 18:48 J.F.
- 26.09.16 20:07 Cavallino
- 26.09.16 19:39 cef
- 26.09.16 21:00 Budzik
- 26.09.16 21:54 Jarek
- 26.09.16 22:01 cef
- 26.09.16 22:39 Mateusz Bogusz
- 26.09.16 23:08 Scobowski
- 27.09.16 08:10 Myjk
- 27.09.16 09:20 cef
- 27.09.16 12:14 sirapacz
- 27.09.16 13:23 cef
- 27.09.16 13:30 sirapacz
- 27.09.16 14:57 Miroo
Najnowsze wątki z tej grupy
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
Najnowsze wątki
- 2024-05-09 lutownica na węgiel
- 2024-05-09 Dla Kfiata i Olina tzw. prawo międzynarodowe
- 2024-05-08 Osoby które znają informacje tajne
- 2024-05-08 doprowadzenie przymusowe świadka
- 2024-05-08 Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- 2024-05-08 Znów czary (albo niewiedza) - tym razem fotowoltaika
- 2024-05-08 Chess
- 2024-05-08 Gruby pasożyt nasyła tajną policję na aktywistę z Rzeszy działającego w SZAP!
- 2024-05-08 Chess
- 2024-05-08 IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- 2024-05-08 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-08 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-08 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-08 Koniecznie potrzebuję kampera...
- 2024-05-08 Gorzów Wielkopolski => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=