eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHamowanie silnikiem a dwumasa › Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
    -mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <X...@1...0.0.1>
    <bjz2ej8znbm7$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Mon, 26 Sep 2016 09:14:42 +0200
    Message-ID: <8rl7xzik85lk$.dlg@myjk.org>
    Lines: 33
    NNTP-Posting-Host: 95.49.144.27
    X-Trace: 1474874026 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 641 95.49.144.27:23282
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589115
    [ ukryj nagłówki ]

    Sun, 25 Sep 2016 20:00:31 +0000 (UTC), Budzik

    > To jest jasne - to nie służy zadnemu sprzegłu ale to pomijam bo raczej o to
    > dbam, zeby tak nie robić.

    Ale w przypadku K2M wybitnie nie służą właśnie przeciążenia chwilowe, czyli
    dużo siły od silnika na koła a następnie ujęcie mocy z silnika i strzał
    zwrotny z kół w K2M.

    > A jak się tymi elementami opiekowac?

    Nijak. Korzystać. Jak się wysrają, to zreperować. ;)

    > Ja mam autko ktore ma przejechane juz około 300 i chociaz mechanik mowi
    > ze dwumasa wykazuje juz objawy zuzycia to ja tego jeszcze nie czuje.

    To już nic nie poradzisz. Jeździj normalnie, poczekaj aż się rozsypie,
    wymień, i jeździj normalnie kolejne 300tkm albo i więcej.

    > A przyspieszam gdzies tak od 1,5krpm. (to autko ma max moment obrotowy
    > gdzies własnie od 1,5k obrotów) ale robię to takn a 70% możliwości silnika.
    > Auto to ducato 2.0mjet.
    > Dlatego chciałbym wiedziec jak to jest z tymi dwumasami w rzeczywistości.
    > I wtedy bede sobie oszczedzał albo i nie - ale lubie wiedziec i wiedze
    > weryfikowac.

    IMHO najważniejsze to płynnie traktować gaz w niskim zakresie obrotów i nie
    dopuszczać do "odbijania" (patrz pierwszy akapit). Poza tym ten element nie
    wymaga wyjątkowo specjalnego traktowania.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: