    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Hamowanie silnikiem a dwumasa
    Date: Mon, 26 Sep 2016 18:48:28 +0200

    dyskusyjnych:bjz2ej8znbm7$....@m...org...
    >Najgorsze dla K2M jest szarpanie (czyli wszelakie strzały ze
    >sprzęgła).
    >Cały czas, od nowości, tj. od 7 lat, co daje obecnie 160 tkm
    >przelotu,
    >śmigam hamujac mocno silnikiem (do tego stopnia, że przednie klocki,
    >jeżdżąc po Wawie, wymieniałem po 80+tkm, tylne przy 120)

    A grubosc maja w ASO-wskiej normie ?

    Bo moje klocki tez maja *** wie ile przejechane za soba, a ja z kolei
    lubie na luzie dojezdzac.

    Tylko ze ja przewiduje daleko naprzod, jak wiem ze mam zakret za
    kilometr, to 500 m wczesniej (tzn 1.5 km przed zakretem) wrzucam na
    luz, bo wiem ze auto sie dotoczy.
    No, po miescie tak sie nie da, tzn da, ale 140 to juz za bardzo
    niebezpiecznie :-)
    Ale nawet z 80km/h auto sie spory kawalek toczy.

    >Daj spokój tej dwumasie, jeździj normalnie -- to nie jest ze szkła.

    A potem bedzie "gdzie tanio kupic" :-)

    J.