  • 31. Data: 2016-01-10 18:10:34
    Temat: Re: Hyundai abonament
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-10 o 18:04, Shrek pisze:
    > Założyć LPG:P

    Większość silników w tej ofercie to CRDi.

  • 32. Data: 2016-01-10 18:18:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.01.2016 18:10, z wrote:

    > Większość silników w tej ofercie to CRDi.

    No to rzeczywiście byłoby mocno niezgodne z instrukcją;)

    Shrek

  • 33. Data: 2016-01-10 18:20:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.01.2016 18:07, z wrote:

    > A coś bardziej ekstremalnego i co by mogła wychwycić firma leasingowa
    > lub jej podstępni agenci? ;-)

    Nakarmić olejem opałowym:P

    Shrek.

  • 34. Data: 2016-01-10 18:26:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-10 o 18:20, Shrek pisze:
    > Nakarmić olejem opałowym:P

    Co jest? Gimbaza ma znowu wolne?
    Ja tu chciałem pogadać o środku transportu dla wożenia rodziny, dzieci...
    Nowym, ekologicznym, pobudzającym gospodarkę i łatającym dziurę ozonową ;-)

  • 35. Data: 2016-01-10 18:34:41
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 10.01.2016 18:26, z wrote:

    > Co jest? Gimbaza ma znowu wolne?

    A emotka widział?

    > Ja tu chciałem pogadać o środku transportu dla wożenia rodziny, dzieci...
    > Nowym, ekologicznym, pobudzającym gospodarkę i łatającym dziurę ozonową ;-)

    To pewnie metro:P

    Shrek.

  • 36. Data: 2016-01-10 18:43:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-10 o 18:34, Shrek pisze:
    > A emotka widział?

    Fakt mogę być nie na czasie. Nie potrafię zakwalifikować wywalonego
    jęzora ;-)

  • 37. Data: 2016-01-10 19:18:33
    Od: adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-10 o 17:36, Cavallino pisze:

    > Obstawiam raczej 1/3.

    Wg mnie raczej blizej 50%, sam mam prawie 5cio latka, wiem ile
    zaplacilem i za ile teraz chodza.

    pzdr
    Adam

  • 38. Data: 2016-01-10 19:31:32
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 17:50:19 +0100, z napisał(a):

    > Co wy chcecie robić z samochodem, w samochodzie ;-) czego by zabraniała
    > normalna instrukcja użytkowania? :-)

    Zainstalować CB-radio, zestaw głośnomówiący do telefonu (OK, teraz poza
    najtańszą Dacią to chyba już standard), niektórzy chcieliby
    poprawić/wymienić audio na takie, w którym coś słychać, ktoś może
    potrzebować haka holowniczego itp.
    Jeździłem trochę autem w długoterminowym najmie dla firm. Długo walczyliśmy
    z Alphabetem o możliwość przyciemnienia tylnych szyb w kombi folią. O zgodę
    na wyjazd poza Polskę musiałem pisać podanie żeby mi udzielili zgody.
    Wyjazd poza UE był absolutnie wykluczony!
    Jak masz samochód w leasingu, to musisz zapytać bank, czy wyrażają zgodę na
    montaż instalacji gazowej. Mogą się nie zgodzić i nic na to nie poradzisz.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 39. Data: 2016-01-10 19:58:25
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-10 o 19:31, P.B. pisze:
> [...]
    > montaż instalacji gazowej. Mogą się nie zgodzić i nic na to nie poradzisz.

    Wybacz ale w kontekście tej oferty (9 miesięcy) to trochę wydziwiasz :-)

    Ciekawe czy da się ponegocjować wyposażenie.
    Aż takie g... radia teraz w nowych samochodach że nie da się słuchać?
    Jaki jest problem z CB? Nie da się zamocować bez wiercenia dziur w desce?

    Classic Plus
    http://www.hyundai.pl/fileadmin/user_upload/wyprzeda
    z_2015/cenniki/Cennik_Nowy_i20_2015.pdf

  • 40. Data: 2016-01-10 21:05:41
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2016 19:58:25 +0100, z napisał(a):

    > Wybacz ale w kontekście tej oferty (9 miesięcy) to trochę wydziwiasz :-)
    >
    > Ciekawe czy da się ponegocjować wyposażenie.
    > Aż takie g... radia teraz w nowych samochodach że nie da się słuchać?

    W Focusach MK2 FL fabryczne radio CD6000 ma całkiem przyzwoity wzmacniacz i
    głośniki, ale tuner to dramat. Ja nie mogę na tym g... słuchać muzyki. Z
    mp3, czy telefonu jest całkiem ładnie, ale z radio tylko do wiadomości
    drogowych.

    W i20, którego podajesz są tylko szerokopasmowe głośniki w przednich
    drzwiach. Wiadomości posłuchasz, ale już bajki dzieciom na tylnej kanapie
    nie puścisz :)

    > Jaki jest problem z CB? Nie da się zamocować bez wiercenia dziur w desce?

    Da się. Ale jak porysujesz plastiki wciskając radio między fotel a tunel,
    to zabulisz jak za zboże - ceny nowych elementów w ASO z wymianą. Antena
    magnesowa i kabel do niej zostawiają ślady na dachu. Można się ratować
    nalepkami i podkładkami, ale trzeba mieć świadomość, że jak porysujesz
    dach, to lakierowanie będzie kosztowało majątek!

    > Classic Plus
    > http://www.hyundai.pl/fileadmin/user_upload/wyprzeda
    z_2015/cenniki/Cennik_Nowy_i20_2015.pdf

    Jako miejskie toczydełko za 699 miesięcznie, to może być ciekawa oferta,
    choć limit kilometrów i drżenie o każdą ryskę, czy wgniotkę doprowadziłoby
    mnie do depresji.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek