eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne... › Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Data: 2009-02-14 12:58:26
    Temat: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    vari napisał:

    >> Kiedyś mi konsultant zaczął robić awanturę, gdy dowiedział się ode mnie
    >> w trakcie rozmowy, że ja *też* to nagrywam (oczywiście w trosce o jakość
    >> usług). W porę się jednak opamiętał.
    >
    > Hehe. Mnie też pani powiedziała, że "a nie uprzedził mnie pan więc ja
    > żądam wyłączenia nagrywania i mogą pana spotkać konsekwencje prawne".
    > Ja na to : "no to może mnie pani pozwać do sądu..... - powodzenia życzę".
    > Zawsze też możemy im powiedzieć, że "jeśli nie zgadzają się państwo na
    > nagrywanie, mogą państwo przerwać połączenie..." :-)

    Przecież w tym standardowym ostrzeżeniu najważniejsze jest to, że użyta
    jest tam bezosobowa formuła "są rejestrowane". Nie jest powiedziane, czy
    nagrywa właściciel IVR, klient, czy sam Zbigniew Z. we własnej osobie.
    Nikt nie może się tłumaczyć, że nie był uprzedzony.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: