eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaIVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne... › Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
  • Data: 2009-02-14 08:08:05
    Temat: Re: IVR - denerwujące, przydatne, niepotrzebne...
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    vari wrote:

    > Hehe. Mnie też pani powiedziała, że "a nie uprzedził mnie pan więc ja żądam
    > wyłączenia nagrywania i mogą pana spotkać konsekwencje prawne".

    Trzeba się było spytać, jakie ;)


    > Zawsze też możemy im powiedzieć, że "jeśli nie zgadzają się państwo na
    > nagrywanie, mogą państwo przerwać połączenie..." :-)

    Na blulajnie kiedyś po czymś takim się rozłączali :-P

    M>

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: