eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyIle trwa wymiana łańcucha rozrządu? › Re: Ile trwa wymiana łańcucha rozrządu?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!
    peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!n
    ews.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-
    spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Ile trwa wymiana łańcucha rozrządu?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <qisab4$9bd$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <d...@g...com>
    <X...@1...0.0.1>
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Tue, 13 Aug 2019 20:24:55 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.8.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <X...@1...0.0.1>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 26
    Message-ID: <5d530074$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 78.8.185.250
    X-Trace: 1565720692 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17352 78.8.185.250:49369
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2190
    X-Received-Body-CRC: 2099294309
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2661346
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-08-13 o 06:59, Budzik pisze:

    > Skandalem jest to ze ten łancuch w ogole trzeba wymieniac.
    > Jakos udaje sie zrobic silniki (i udawało się w historii równiez) gdzie
    > łancuch rozrzadu jest nieruszany przez całe zycie auta.
    >

    Obecnie jest to nieopłacalne dlatego celowo producenci osłabiają
    konstrukcję aby zarobić na serwisie:
    - VW 2.0 TDI - padający napęd pompy oleju na łańcuchu
    - Toyota 2.0 VVTi z wtryskiem bezpośrednim - wyciągający się łańcuch po
    100kkm
    - BMW 1.6THP - wyciągający się łańcuch już po 40kkm oraz wada
    konstrukcyjna turbiny - luz na cięgnie sterującym powodujący blokowanie
    się (właśnie brat robił w 156 konnej, połamały się ślizgi boczne,
    rozsypał się ślizg górny na 8 kawałków - dobrze że kawałki nie wpadły
    między łańcuch a zębatki, dolna zębatka starta o połowę wysokości zębów,
    luz na turbinie w milimetrach że dzwoniło jak diabli).

    itp, itd
    Chyba obecnie na palcach dłoni drwala po wypadku z piłą tarczową idzie
    wyliczyć jakie silniki są godne zakupu.


    --
    Irokez

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: