eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJak dziala pasek klinowy w CVT › Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news.mixmin.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!cleanfeed2-b.proxad.net!n
    nrp1-2.free.fr!not-for-mail
    From: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
    Subject: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <q14gi3$8hd$1@node1.news.atman.pl>
    <yd1azasjujwm$.wmy8avbnhau1$.dlg@40tude.net>
    <q14lqm$dse$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@4...net>
    Face: iVBORw0KGgoAAAANSUhEUgAAADAAAAAwAgMAAAAqbBEUAAAADFBMVEX///8AAACAgIBAQEBMvJN
    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
    User-Agent: Pan/0.139 (Sexual Chocolate; GIT bf56508 git://git.gnome.org/pan2)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 09 Jan 2019 13:10:30 GMT
    Lines: 24
    Message-ID: <5c35f2c6$0$3694$426a74cc@news.free.fr>
    Organization: Guest of ProXad - France
    NNTP-Posting-Date: 09 Jan 2019 14:10:30 CET
    NNTP-Posting-Host: 82.64.0.151
    X-Trace: 1547039430 news-2.free.fr 3694 82.64.0.151:41574
    X-Complaints-To: a...@p...net
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647929
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 09 Jan 2019 12:34:59 +0100, Jacek Maciejewski wrote:
    > Nazywać się może. Angole mają swoją fantazję. A ty masz mieć rozum który
    > ci powie że czymś co jest wiotkie nie popchasz :)

    No ale na tym ten trik polega, że pushbelt wcale wiotki nie jest -
    przynajmniej nie póki jest prosty. Sama konstrukcje jego elementów dość
    wyraźnie wskazuje że sprawa jest przemyślana w kierunku pchania, a nie
    ciągnięcia.

    > W istocie, i paski
    > gumowe i paski stalowe segmentowe pracują na rozciąganie i to po obu
    > "stronach" napędu (w przeciwieństwie do np. przekładni łańcuchowej gdzie
    > ciągnąca część jest rozciągana a przeciwna wisi swobodnie). Silne
    > rozciąganie po obu stronach jest wymagane by zapewnić dużą siłę tarcia o
    > talerze.

    Pasek klinowy CVT to nie tylko paski stalowe, a przecież gdyby miało tam
    miejsce ciągnięcie, to po co kombinować z tymi malutkimi elementami które
    wchodzą jeden w drugi? Te elementy mają sens wyłącznie w kierunku pchania.

    Tutaj ciekawy filmik: https://www.youtube.com/watch?v=bwKKGdU0fjU
    A może Bosch też głupoty plecie? :)

    Mateusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: