-
Data: 2019-01-09 16:45:47
Temat: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2019-01-09 o 16:23, s...@g...com pisze:
> W dniu środa, 9 stycznia 2019 09:09:26 UTC-6 użytkownik robot napisał:
>> W dniu 2019-01-09 o 15:44, viktorius pisze:
>>> W dniu 2019-01-09 o 14:54, Michał Jankowski pisze:
>>>
>>>>>>>
>>>>>>> Tutaj ciekawy filmik: https://www.youtube.com/watch?v=bwKKGdU0fjU
>>>>>>> A może Bosch też głupoty plecie? :)
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Gdyby pracował tradycyjnie, na rozciąganie, to raczej za długo by nie
popracował, za duże siły rozciągające by niego działały. Dlatego pomysł na pchanie,
gdy po ściśnięciu i ułożeniu segmentów pas jest odcinkowo sztywny. Podoba mi się ta
koncepcja :)
>>>>>>
>>>>> Tak właśnie sobie myślałem.
>>>>> Że cała zabawa w konstruowanie paska który pcha, ma na celu trwałość.
>>>>> Taki pchający, metalowy, będzie znacznie wytrzymalszy i bardziej trwały.
>>>>
>>>> A wszystko dzięki twierdzeniu Gaussa. :)
>>>>
>>>> http://wyborcza.pl/7,75400,24338883,matematyka-jedze
nia-pizzy.html
>>>>
>>>
>>> No niekoniecznie, tego pchającego paska stalowego nic nie ściska z boków,
>>
>> A właśnie, że ściska z boków. Pisałem o tym:
>>
>
> Sciska i nie sciska.
> Pasek jest sciskany w obszarze kola klinowego.
> Miedzy kolami pasek nie jest sciskany.
Nie upieram się, dopiero to rozgryzam. Sam już nie wiem.
Ale koła klinowe są 2 i dzięki temu jest ściskany.
Jest w tedy tylko pchany (sciskany wzdluznie) co nie nadaje mu sztywnosci. Sztywnosc
jest osiagnieta tylko precyzja spasowania poszczegolnych blaszek i temu ze sie nie
moga przesuwac wzgledem siebie dzieki opasce.
>
>
>> "Stożkowe zbocza koła napędowego oraz napędzanego wspólnie ściskają pasek
>> w kierunku prostopadłym do kierunku poruszania paska. Dzięki temu
>> pasek staje sztywny jak kawałek stali i pcha".
>>
>> Pan na filmie mówi o tym, mówi nawet z jakim ciśnieniem konkretnie ściska.
>
> To nie to cisnienie :)
Pewien jesteś?
Następne wpisy z tego wątku
- 09.01.19 16:52 robot
- 09.01.19 17:11 s...@g...com
- 09.01.19 17:20 J.F.
- 09.01.19 17:56 J.F.
- 10.01.19 00:35 J.F.
- 10.01.19 15:50 s...@g...com
- 10.01.19 16:42 t-1
- 10.01.19 17:50 s...@g...com
- 11.01.19 10:31 T.
- 11.01.19 13:51 J.F.
- 11.01.19 15:24 s...@g...com
- 11.01.19 17:07 J.F.
- 11.01.19 17:35 s...@g...com
- 11.01.19 18:27 Tomasz Pyra
- 11.01.19 19:55 szod
Najnowsze wątki z tej grupy
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
- Silnik Stirlinga - energia mechaniczna wytwarzana z ciepła bez dostarczania paliwa!
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
Najnowsze wątki
- 2024-05-14 Ustawy o rejestracji obcych agentów (wpływu): fuj Gruzja/Rosja v. cacy USA
- 2024-05-14 VMWare :)
- 2024-05-14 Ulm => Solution Engineer (m/w/d) Data Center Technologies <=
- 2024-05-14 Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- 2024-05-14 Pompa ciepla Kaisai
- 2024-05-14 Przyłączenie działki do sieci elektrycznej
- 2024-05-14 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2024-05-14 Kraków => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-14 Wrocław => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <
- 2024-05-14 Poznań => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-14 Poznań => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-14 Białystok => ERP Implementer <=
- 2024-05-14 Przerabianie na Indonezje
- 2024-05-14 Kielce => UX/UI Designer <=
- 2024-05-14 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=