  • Data: 2019-01-09 14:48:00
    Temat: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-09 o 14:42, viktorius pisze:

    > Gdyby pracował tradycyjnie, na rozciąganie, to raczej za długo by nie popracował,
    za duże siły rozciągające by niego działały. Dlatego pomysł na pchanie, gdy po
    ściśnięciu i ułożeniu segmentów pas jest odcinkowo sztywny. Podoba mi się ta
    koncepcja :)

    Tak właśnie sobie myślałem.
    Że cała zabawa w konstruowanie paska który pcha, ma na celu trwałość.
    Taki pchający, metalowy, będzie znacznie wytrzymalszy i bardziej trwały.