  • Data: 2019-01-09 16:09:25
    Temat: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
    Od: robot <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-09 o 15:44, viktorius pisze:
> [...]
    popracował, za duże siły rozciągające by niego działały. Dlatego pomysł na pchanie,
    gdy po ściśnięciu i ułożeniu segmentów pas jest odcinkowo sztywny. Podoba mi się ta
    koncepcja :)

    nia-pizzy.html

    > No niekoniecznie, tego pchającego paska stalowego nic nie ściska z boków,

    A właśnie, że ściska z boków. Pisałem o tym:

    "Stożkowe zbocza koła napędowego oraz napędzanego wspólnie ściskają pasek
    w kierunku prostopadłym do kierunku poruszania paska. Dzięki temu
    pasek staje sztywny jak kawałek stali i pcha".

    Pan na filmie mówi o tym, mówi nawet z jakim ciśnieniem konkretnie ściska.