-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <q14gi3$8hd$1@node1.news.atman.pl>
<5c35d4ba$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
Date: Thu, 10 Jan 2019 00:35:15 +0100
Message-ID: <1pm0w79z6mwgj$.wqmvpvq8e5x7.dlg@40tude.net>
Lines: 27
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1547076915 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 511 82.143.187.50:52897
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648016
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 9 Jan 2019 06:45:57 -0800 (PST), s...@g...com
napisał(a):
> W dniu środa, 9 stycznia 2019 05:02:37 UTC-6 użytkownik J.F. napisał:
>> Użytkownik "robot" napisał w wiadomości grup
>>>Czy ja dobrze widzę, że ten "pasek klinowy" odpowiadający za
>>>przełożenie, nie ciągnie, tylko pcha?
>>
>> Raczej nie.
>> Owszem, sklada sie z blaszek i scisnac sie nie da, ale elastyczny jest
>> i sie wyboczy.
>> A i kolo pasowe dobrze dziala na ciagniecie, ale fatalnie na pchanie
>>
>
> Tylko ze tam jest zupelnie inny mechanizm.
> A kolo klinowe ma w nosie czy pcha czy ciagnie. Ono ma za zadanie
> trzymac pasek bez poslizgu.
Do tego potrzebuje tarcia. A tarcie potrzebuje nacisku.
I o ile przy ciagnieciu ten nacisk robi sie samoczynnie, to przy
pchaniu IMO odwrotnie. I to na obu kolach - jedno kolo slabo pcha
pasek, pasek slabo pcha drugie kolo.
Chyba ze ... zrobili tam jakis dodatkowy docisk od zewnatrznej strony?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.19 15:50 s...@g...com
- 10.01.19 16:42 t-1
- 10.01.19 17:50 s...@g...com
- 11.01.19 10:31 T.
- 11.01.19 13:51 J.F.
- 11.01.19 15:24 s...@g...com
- 11.01.19 17:07 J.F.
- 11.01.19 17:35 s...@g...com
- 11.01.19 18:27 Tomasz Pyra
- 11.01.19 19:55 szod
- 11.01.19 20:23 Tomasz Pyra
- 11.01.19 20:50 szod
- 11.01.19 21:36 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=