-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: t-1 <t...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak dziala pasek klinowy w CVT
Date: Thu, 10 Jan 2019 16:42:48 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <q17p54$f9e$1@node1.news.atman.pl>
References: <q14gi3$8hd$1@node1.news.atman.pl>
<yd1azasjujwm$.wmy8avbnhau1$.dlg@40tude.net>
<q14lqm$dse$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<q14oap$gh8$1@node1.news.atman.pl>
<rwbrzpd1fd0v.l7bf54xv9xhf$.dlg@40tude.net>
<5c35f02e$0$488$65785112@news.neostrada.pl>
<16k0kr8g5l8z0$.cqi7in0eyish.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: pc14-41.chomiczowka.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1547134948 15662 82.177.147.41 (10 Jan 2019 15:42:28
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Jan 2019 15:42:28 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.4.0
In-Reply-To: <16k0kr8g5l8z0$.cqi7in0eyish.dlg@40tude.net>
Content-Language: pl
X-Antivirus: AVG (VPS 190110-0, 2019-01-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2648066
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2019-01-09 o 14:03, Jacek Maciejewski pisze:
> Dnia Wed, 9 Jan 2019 13:59:26 +0100, Michał Jankowski napisał(a):
>
>> Weź kawałek taśmy stalowej, może być miernicza. Próbuj użyć do pchania -
>> nie da się, bo taśma się zwija.
>>
>> Ściśnij krawędzie, żeby nadać taśmie kształt lekko walcowaty.
>>
>> Taśma staje się sztywna i może być używana do pchania.
>
> Rozważ stan statyczny przekładni. Masz dwie pary kół stożkowych
> ściskanych sprężynami. Czy pasek pomiędzy nimi będzie ściskany czy
> rozciągany? (mówię oczywiście o siłach wzdłuż paska)
>
To teraz uwzględnij fakt, ze blaszki nie są w żaden sposób zespolone z
obręczą.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.01.19 17:50 s...@g...com
- 11.01.19 10:31 T.
- 11.01.19 13:51 J.F.
- 11.01.19 15:24 s...@g...com
- 11.01.19 17:07 J.F.
- 11.01.19 17:35 s...@g...com
- 11.01.19 18:27 Tomasz Pyra
- 11.01.19 19:55 szod
- 11.01.19 20:23 Tomasz Pyra
- 11.01.19 20:50 szod
- 11.01.19 21:36 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
Najnowsze wątki
- 2024-05-20 Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- 2024-05-19 Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- 2024-05-18 LED
- 2024-05-19 ceny nieruchomości
- 2024-05-18 Szczecin => UX/UI Designer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=