-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!1.eu.feeder.erje.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!
peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!n
ews.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-
spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jak można odwrotnie włożyć żarówkę?
From: PiteR <e...@f...pl>
References: <prn5h4$s2s$1@node1.news.atman.pl> <prn6bu$9g2$1@dont-email.me>
<prn92v$4rv$1@node2.news.atman.pl> <prn9vu$26u$1@dont-email.me>
<u629gb814gs5$.1tm36azmp0z51$.dlg@40tude.net>
<prnd1m$me1$1@dont-email.me> <15bum5lplfpvg$.s2wtrqx27ex4.dlg@40tude.net>
<prnjpj$9c4$1@dont-email.me>
<1w4kxt7rjwn1j$.b2esgql3q90z$.dlg@40tude.net>
Date: Sun, 04 Nov 2018 23:12:50 +0100
Organization: vw watercooled
Message-ID: <X...@l...net>
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 17
NNTP-Posting-Host: 31.0.86.184
X-Trace: 1541369571 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 491 31.0.86.184:5603
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2032
X-Received-Body-CRC: 1882738135
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2643173
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:
> ponoc w serwisach lotniczych sa specjalizowane zestawy narzedzi i np
> mlotka nie ma. Bo skoro "ma wejsc bez oporu", to mlotek nie powinien
> byc pod reka" ...
Nawet nie w lotniczych tylko w zwykłych. Są tylko narzędzia
zaaprobowane przez inżynierów. Nie mozna wnosić do fabryki własnych.
Rano i na fajrant sprawdza się stan czy nie wsiąkły. Łatwo sprawdzić bo
na wieszaku jest nr narzędzia. Momenty są sprawdzane. W żadnym wypadku
nie wolno robić wg własnego pomysłu. Kabel za długi nie wolno zwinąć i
upchać. Własna inicjatywa jest największą zbrodnia. Problem należy
zgłosić.
--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.11.18 23:56 Pszemol
- 05.11.18 00:06 J.F.
- 05.11.18 00:59 PiteR
- 05.11.18 08:03 Robert Wańkowski
- 05.11.18 08:18 Miroo
- 05.11.18 11:03 yabba
- 05.11.18 11:51 RadoslawF
- 05.11.18 12:55 Uncle Pete
- 05.11.18 13:48 Robert Wańkowski
- 05.11.18 15:05 RadoslawF
- 05.11.18 20:51 Tom N
- 05.11.18 21:11 collie
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
Najnowsze wątki
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-27 Ryby i kawitacja
- 2024-04-27 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-27 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-04-27 Bażanowice => Inżynier Industrializacji - Elektronik <=
- 2024-04-27 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-04-27 Zadaszenie tarasu, a wymagany spadek
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-04-27 Wrocław => Head of Sales (IT services/products field) <=
- 2024-04-27 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=