  • Data: 2019-10-16 11:32:33
    Temat: Re: Jak namierzyc wlasciciela auta
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 15 października 2019 22:36:33 UTC+2 użytkownik Jann napisał:

    > Jak ugryzc temat aby przymusic aktualnego posiadacza do przerejestrowanai auta? Jak
    go wogole namierzyc dalej?

    Generalnie w takiej sytuacji możesz mieć trochę kłopotów z tłumaczeniem się jak
    aktualny posiadacz pojazdu coś nawywija. Aczkolwiek i tak zawsze konsekwencje ponosi
    kierowca nie właściciel.
    Skoro od 10lat pojazd ubezpiecza ktoś inny to myślę ze spokojnie da sie uwiarygodnić
    że Ty tego pojazdu nie używasz
    Ja na Twoim miejscu poszedłbym do wydziału komunikacji i powiedział jak jest- że
    sprzedałeś samochód, że minęło ponad 10lat i kopi umowy już nie masz i że
    dowiedziałeś się że auta dalej jest zarejestrowane na Ciebie.
    Sprawdzić to możesz w aplikacji mObywatel lub tutaj
    https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojaz