eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetJak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe › Re: Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
  • Data: 2019-06-10 21:05:55
    Temat: Re: Jak przenieść system Windows 10 Home z dysku SSD SATA na SSD NVMe
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 10 Jun 2019 20:32:03 +0200
    doszła do mnie wiadomość <5cfea223$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    od Irokez <n...@w...pl> :

    >jasne.. z backupu zrobionego clonezillą...
    >Dlatego nie używam. Darmowe, proste, mało użyteczne, jak to w życiu, nie
    >można mieć wszystkiego.

    Tylko kilka razy z życiu użyłem czegoś innego niż tandem clonezilla/gparted(na jednym
    ze
    swoich dysków, Revodrive, ale to było jakieś 5 lat temu, zdaje się, że poprawili
    niedogodność).
    W przypadku jw pozostaje obcięcie partrycji przed wykonaniem backupu(nic trudnego).
    Oczywiście można użyć czegoś "darmowego", ale ograniczenia może to mieć wkurwiające,
    poza
    tym nie lubię, kiedy sposób działania programu jest tajny lub robi on coś, czego się
    po
    nim nie oczekuje.