  • 21. Data: 2012-01-05 15:14:06
    Temat: Re: Jak się teraz naprawia uszkodzenia karoserii?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-01-05 08:19, medea pisze:

    > No ale to już byłby hardcore i raczej łatwy do wykrycia.

    Oj tam, oj tam.

    > Autoryzowany serwis chyba nie robi takich numerów?

    Robi i takie i dużo grubsze.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 22. Data: 2012-01-05 17:01:21
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "huri_khan" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie takie są procedury np. Toyoty, każą wymieniać w takich
    > przypadkach a nie klepać. Serwis trzyma sie procedur Toyoty. Klient

    Gdzie Toyoty, jakie toyoty, bo w przypadku toyoty w mojej rodzinie naprawa
    była w ASO i było klepanie a było mocniej obdarte...

    > pojedzie do innego ASO Toyoty a tam mu powiedzą, że drzwi były robione i
    > nie ma gwarancji na lakier czy blachę, wpis w kartę gwarancyjna i klient

    dlatego na gwarancji robi się w ASO

  • 23. Data: 2012-01-05 17:07:20
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości

    > Gdzie Toyoty, jakie toyoty, bo w przypadku toyoty w mojej rodzinie naprawa
    > była w ASO i było klepanie a było mocniej obdarte...

    jeszcze dodam że szkoda była z AC a zdjecia tu
    http://lakierowanko.info/viewtopic.php?t=4105

  • 24. Data: 2012-01-05 17:24:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Przecież to wyjdzie w przypadku pomiaru grubości lakieru.

    Ale komu wyjdzie, następnemu kupującemu przy zakupie?
    No to mu trochę odpuścisz z ceny - i tak to zresztą zrobisz.

    > A jak już wyjdzie, to kryminał.

    Nie zrozumiałeś, mówię żeby to WŁAŚCICIEL auta tak zrobił.

  • 25. Data: 2012-01-05 17:26:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Gdzie Toyoty, jakie toyoty, bo w przypadku toyoty w mojej rodzinie naprawa
    > była w ASO i było klepanie a było mocniej obdarte...

    Kto robi, niech sobie robi, wolę nie mieć gwarancji na jakiś element, niż
    wywalić praktycznie nieuszkodzony na śmietnik.

  • 26. Data: 2012-01-05 17:35:06
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/05/2012 08:18 AM, medea wrote:

    > Dokładnie. Zresztą tak jest też przy innych sprzętach - często lepiej
    > kupić nowe, niż naprawiać. Ciekawe, co na to ekologia.
    >
    > Ewa

    No to odpowiem wulgarnie, bo mnie temat ekologii wkurwia.
    Chuj z ekologią! Koniunktura najważniejsza.

  • 27. Data: 2012-01-05 18:39:09
    Temat: Re: Jak się teraz naprawia uszkodzenia kar b3NlcmlpPwH
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    huri_khan wrote:

> [...]
    > pojedzie do innego ASO Toyoty a tam mu powiedzą, że drzwi były robione i
    > nie ma gwarancji na lakier czy blachę, wpis w kartę gwarancyjna i klient

    No nie wiem, moja dziewczyne zarysowala cały bok yariski (skrzydło bramy
    nie otworzyło się do końca ;) wymieniają tylko tylny błotnik, reszta do
    lakierni idzie.

    Robione w ASO Toyoty Marki.

  • 28. Data: 2012-01-05 19:49:06
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2012-01-04 21:27, medea pisze:
    > Jest może na sali jakiś znawca, który mógłby ocenić, czy takie
    > draśnięcie karoserii jak w linku może kwalifikować całe drzwi samochodu
    > do wymiany?
    >
    > http://imageshack.us/photo/my-images/853/dw068hh002.
    jpg/

    > Ewa
    Na moje standardy to tam nie ma nic do roboty, nawet do umycia jeszcze
    się nie kwalifikuje

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 29. Data: 2012-01-06 14:55:37
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 04 Jan 2012 21:53:13 +0100, medea <x...@p...fm> wrote:

    >Ja nie chcę, ja się tylko dziwię, bo serwis walczy z ubezpieczycielem o
    >wymianę drzwi, a ja już od tygodnia czekam na naprawiony samochód.

    U mnie były jeszcze mniejsze uszkodzenia i wymieniono drzwi na nowe.
    Bez specjalnej walki ASO z ubezpieczycielem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2012-01-06 15:02:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 04 Jan 2012 22:58:46 +0100, "Marcin \"Kenickie\" Mydlak"
    <e...@3...lp> wrote:

    >Bo twoje wyklepią, a kasę wezmą za nowe... oryginalne, bo zamienników
    >brak...

    U mnie akurat wymienili na nowe, stare mieli zezłomować, a zdjęcia
    złomowania wysłać do ubezpieczyciela.

    http://www.pixhost.org/show/1819/10900150_schowek01.
    jpg

    http://jerzu.waw.pl GG:129280