    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 13 Dec 2017 06:51:33 -0800 (PST)
    Subject: Re: Jak trenować ludzi?
    From: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 11 grudnia 2017 23:11:14 UTC+1 użytkownik PiteR napisał:
    > Kopnął mnie wątpliwy zaszczyt trenowania nowych. Mają zmontować
    > urządzenie z chassis, płytek, śrubek i kabelków.
    >
    > Dobrze byłoby gdyby po miesiącu pamiętali nr głównych kabli a nie
    > wertowali dokumentację po to samo co robili wczoraj bo jednak szybkość
    > ma znaczenie. Z doświadczenia wiem, że ci co mają dobrą pamięć dostają
    > umowy. Pozostali kopas w dupas.
    >
    > Jakby ze dwóch się utrzymało daliby mi spokoj. Byłaby znowu sielana
    > hyhy ;)

    Zrób po hamerykańsku:
    Coś na modłe instrukcji z klocków LEGO.
    Rozpiske podziel na etapy, zapisz co i jak ma być podpinane.
    Jak masz kolorwa drukarke to zrob w kolorze. Wyraźny font i konsekwentny design.

    Calosc zepnij tak aby sie szybko szukalo i skakalo do odpowiedniego etapu.

    Niech sie sami trenują. Ale w oparciu o dobry materiał.

    To jest dokładnie robota jakiej oczekuje się od ludzi którzy mają transferować wiedzę
    lub trenować innych. Nie kłapanie jęzorem które po 15 minutach wylatuje z glowy czy
    smędzenie ze ktos cos robi nie tak i walenie linijką po palcach...