  • Data: 2018-08-23 19:05:35
    Temat: Re: Jak wydoić barana?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 18:12:07 +0200, HF5BS napisał(a):

    > Nigdy tak nie twierdziłem. Rzecz w tym, że koszt ten był niewspółmiernie
    > wysoki, wobec rzeczywistego, OIDP podano ile, znacznie mniej od naliczonego.

    Ale od kosztu elementow ?
    Ma prawo byc znacznie wyzszy.

    Inny przypadek pamietam - wymiana uszczelki w pralce, 15 minut roboty
    i słony rachunek.
    Odpowiedz panstwowego wtedy serwisu
    "wymiana uszczelki w tej pralce jest skomplikowana, wymaga demontazu
    wielu elementow, w tym przeciwagi, ktora wazy 15kg. Potrzeba na to ok
    2 godzin czasu.
    Niektorzy nasi pracownicy sa tak zręczni, że robią to bez demontazu.
    Nie zamierzamy ich za tę zręcznosc karać."

    Dodaj jeszcze czas dojazdu, i zaplata za 3h staje sie uzasadniona.
    Dodaj ZUS, srus, amortyzacje, VAT ... i nie bedziesz naprawial, tylko
    kupisz nową.

    J.