  • Data: 2018-08-23 22:28:09
    Temat: Re: Jak wydoić barana?
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-23 o 18:12, HF5BS pisze:

    > Nigdy tak nie twierdziłem. Rzecz w tym, że koszt ten był niewspółmiernie
    > wysoki, wobec rzeczywistego, OIDP podano ile, znacznie mniej od
    > naliczonego.

    Chyba się nie zgodzę. Przecież masz bardzo dużo zawodów, gdzie pieniądze
    się bierze za postawienie diagnozy, np lekarz. Części musisz sobie
    (leki) kupić sam i sam je brać. Im większą ma się wiedzę do wykonywanego
    zawodu, tym więcej zapłacisz. Elektronika nigdy niszowa nie była. Stoi
    chyba od zawsze "wyżej" niż elektryk. Teraz, w dobie wymiany całych
    modułów nie jest to już takie "magiczne" niż kiedyś, gdzie trzeba było
    mieć sporą wiedzę i doświadczenie, żeby znaleźć ten jeden element i go
    wymienić.
    --
    LordBluzg(R)