    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Wed, 4 Mar 2020 23:07:33 -0800 (PST)
    Subject: Re: Jak wyhamować globus?
    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 marca 2020 14:00:02 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    > Hm, to w Chinach podawano setki zmarlych.
    > W Europie to na razie kilkasat zarazonych ... znanych.

    Ale co z tego wynika?

    > W Polsce moglo nie byc potrzeby wiecej ludzi badac.

    Wiadomo, jak kogoś nie podejrzewasz, to go nie badasz :-)

    > Ale ten koreanski test ciekawy.
    > Jesli dobry - to czemu Polska go nie kupila, ale jesli kiepski ...

    Normalnie to bym Ci powiedział żebyś zadzwonił do biura posła ze swojego okręgu, tam
    poprosił żeby przygotowali interpelację, którą ten poseł by wysłał do ministerstwa,
    wtedy byś otrzymał informację.

    > No i ostatnio przebadalismy jakies 200 osob w 24h - internaty w
    > Policach.

    > Od 70 lat. Zdazyli sie przyzwyczaic :-)

    PRL nie zdążył się przyzwyczaić, ale po Czarnobylu OC się przydała.

    > W kwestii zagrozenia zarazeniem czy ogolnie?

    Ogólnie też.

    > Ja bym tam profilaktycznie radzil przez Berlin, bo Cie jeszcze
    > zatrzymaja na lotnisku :-)

    W sensie że przez Berlin lepiej niż przez lotnisko?