  • Data: 2018-08-03 22:00:12
    Temat: Re: Jak zniszczyć stare płyty CD/DVD?
    Od: BaSk <piszcie.sobie.n@berdyczow> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-03 o 20:23, Animka pisze:

    > Brawo :-) Nie chciałam już szczylowi z pod strzech odpisywać, bo on
    > pewnie żyje w swoim małym świecie.
    >
    > -- animka

    A wszystko to niewątpliwa "zasługa" feminazistek, i wywalczonego przez
    nie tzw. równouprawnienia. Dawniej, zanim pomysły Hegla, i Marksa
    zatruły umysły { warto by wspomnieć jeszcze o całej plejadzie ich
    pogrobowców, acz szkoda czasu i atl(/)asu } "umysły" zdezorientowanej
    publiki, to każdy samiec wiedział, że kobieta to bóstwo, i do niej
    trzeba na kolanach, z atencją, i że należą jej się *przywileje*, a nie
    żadne tam durnowate "równe prawa". I tak to świetnie funkcjonowało
    przez... tysiąclecia. Gdy mężczyzna rządził, ale nim kobieta... żądziła
    (chodzi o to "ż" właśnie).

    A co mamy teraz, gdy kobieta ma być (rzekomo) "równa" mężczyźnie? Otóż w
    oczy wręcz rzuca się to, iż oni są... różni! i nie chodzi tu o różnicę
    pomiędzy długością fiuta i łechtaczki (8-o

    Jeśli jednak tak za wszelką cenę chcą być *traktowane* tak, jak (hm, hm)
    mężczyźni, to, nnnooo, proszę bardzo! Gdy kumpel spod budki z piwem
    walnie coś jak łysy warkoczem o beton, to mu wszak bez ogródek mówimy,
    że... ano właśnie, że *ocipiał*. Czyli zgłupiał ze szczętem. Dlaczego
    owe "zrównane" kobiety mamy *mimo zrównania* traktować... wyjątkowo?
    Przecież to contradictio in adiecto! Równe, to równe, na dobre i na złe!
    Skumbrie w tomacie, skumbrie w tomacie, chciałyście być równe? To
    *równe*... macie!

    Gorąco polecam jeszcze zastanowić się nad tym, *czym* ex definitione
    jest "inteligencja", angażując w to kwestię historycznego tworzenia tego
    pojęcia, i jego, w tym procesie, ukształtowanej przez te kolejne
    tysiąclecia (właśnie tak!) definicji.

    Tak na marginesie:
    kto zgadnie, czy "collie" pies to, czy raczej... suczka?

    --
    Powiedzenie oddające ducha Ameryki:

    "Cokolwiek robisz
    - rób to dobrze!"
    Rzymskie (podobno):
    Quidqiud agis prudenter agas et respice finem