  • Data: 2014-10-16 14:09:18
    Temat: Re: Jaką kamerę samochodową?
    Od: TM <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-16 13:27, Czesław Wiśniak pisze:

    > Jak jest traktowany to zależy tylko od "widzimisię" sędziego, a tego
    > nie przewidzisz :)
    Wolisz mieć film z kamerki na swoją obronę, czy zupełnie nic, albo
    opinię "biegłego", który przypisze Ci winę?

    Mnie już raz przed 8 m-cami kamerka pomogła, gdy dama "wychylając się"
    zza dostawczego mercedesa walnęła lusterkiem swojego samochodu w moje i
    twierdziła z uporem , że to ja spowodowałem ten przypadek. Po obejrzeniu
    odtworzonego filmu bardzo szybko uznała swoją winę. Policjant
    stwierdził, że gdyby nie kamerka i jej przyznanie trzeba byłoby
    powoływać biegłego, który po rozmieszczeniu na drodze fragmentów
    lusterek stwierdziłby czyja była wina (ha, ha, ha). Nie żartuję,
    fragmenty w tym czasie były już kilka razy zmiatane przez inne
    samochody. Ciekawe, jakby to zrobił.
    W przypadku zajechania drogi i kolizji film z kamerki przy braku
    świadków może być jedynym dowodem na obronę. Lepiej ją mieć niż potem
    udowadniać, że nie jest się wielbłądem.