  • Data: 2019-05-08 15:06:00
    Temat: Re: Jaki modem do karty SIM na USB?
    Od: ń <...@...n> szukaj wiadomości tego autora

    No gdzieś trzeba ustawić poziom zabezpieczeń i wprowadzić hasło i w telefonie i w
    komputerze przynajmniej za pierwszym razem, ale
    jak się zapamięta w systemie to będzie zapamiętane.
    Osobny modem to dobra rzecz, zwykle warto dla wygody mieć do niego przedłużkę (kabel)
    USB.
    www.olx.pl/oferty/q-Option-Icon/

    -----
    > Używałem tego kilka lat temu i pamiętam, że wcale to takie proste nie było i po
    konfiguracji i tak przy każdej chęci połączenia
    > trzeba było coś wybierać
    zarówno na smartfonie jak i na komputerze.