    From: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki tablet kupić? 8-10"
    Date: Sun, 22 May 2016 19:23:35 +0200

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą z naskrobał(a):

    > Im dłużej oglądam i wertuje net tym mniej wiem ;-)
    > Najpierw szukałem z windowsem bo to znajome środowisko i zwykły pulpit
    > był dla mnie zachętą ale analizując aplikacje wychodzi że jednak android.
    > Dużo telewizji (horizont.tv), youtube i zwykłe www + jakieś gierki.
    > Stanęło na Lenovo Yoga 2 Tablet 10"
    > 2 GB Ram
    > 16 GB dysk
    > 1920x1200
    > Wifi, LTE.
    > GPS (wolałbym żeby był ale jakoś przeżyję).
    > Sprzęt robi wrażenie mniej mobilnego (trochę nieporęczny) ale podstawka
> [...]

    Nie wiem jak będzie działało Horizon.tv bo nie mam u siebie (to jest od
    UPC?) ale mam takiego tbka z Androidem na pokładzie.
    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/samsung/galaxytab38inc
    hlte/Samsung-Galaxy-Tab-3-8-inch-LTE.html
    Może nie jest to najnowszy krzyk mody, ale u mnie działa stabilnie od
    dłuższego czasu.
    W większości służy jako podręczna przeglądarka internetowa, wykop.peel oraz
    orbiornik maili wszelakich. Dodatkowo w podróży służy jako mapa (GPS) oraz
    zastrępuje wszelkiej maści przewodniki po miastach i okolicach.. Instalując
    na nim Kodi z wtyczką telewizjada mam możliwość oglądania przwie wszędzie
    telewizorni różnej maści. Filmy załatwia mi mój NAS i do niego równiez mam
    dostęp poprzez FTP. Karta z LTE pozwal mi na bezstersowe śmiganie po
    internecie i oglądanie TV.
    --
    ...::: WISKOLER :::...
    - Stirlitz, jakiego koloru mam majtki? - spytał Müller.