-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
u!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrad
a.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Reply-To: m...@p...onet.pl
Subject: Re: Jakie napiecie akumulatora ?
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5b46e3fc$0$623$65785112@news.neostrada.pl>
<5b4710a0$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
<5b4713be$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
<5b47800a$0$619$65785112@news.neostrada.pl>
<5b47be24$0$681$65785112@news.neostrada.pl>
<5b4884ca$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
<5b48bf43$0$589$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<5b48df5f$0$592$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5b48fc70$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5b4906fc$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
<4...@g...com>
<5b4924c0$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5b4d1712$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<5b4d2162$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Organization: A.P.Z.
Date: Tue, 17 Jul 2018 16:55:27 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <c...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 44
Message-ID: <5b4e0391$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 213.238.88.44
X-Trace: 1531839377 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 608 213.238.88.44:2590
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2635908
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-07-17 o 16:03, Zenek Kapelinder pisze:
> A mozesz napisac skoro udajesz ze jestes ekspertem jaka pojemnosc mam wpisac w
okienko? Piecio letni akumulator 100Ah. Zjebala mi sie szklana kula i nie wiem jaka
ma pojemnosc a moze miec pomiedzy 100Ah a 5Ah.
To nachuj pierdoliłeś wcześniej o rozładowaniu i pomiarze? Se kurwa
zmierz. Taki kurwa fachowiec i nie wie, że aby naładować akumulator, w
celu pomiaru jego (chuj wie jakiej pojemności) nalezy go ładować małym
prądem i podłączyć woltomierz i kurwa pilnować żeby napięcie nie wzrosło
powyżej 13,8V a prąd dobrać (na oko) czyli w przypadku zjebanego
akumulatora 100AH to coś koło 10A (stałe napięcie) i paczeć na
amperomierz jak spada prąd ładowania a napięcie rośnie do spadku pradu
ładowania w okolicach 0,01% jego pojemnosci czyli ok 1A. Jak akumulator
DEBILU będzie miał zjebaną pojemność (a nie jakieś zwarcia/złom) to ci
szybko ten prąd spadnie a napięcie wzrośnie. Po naładowaniu se podłącz
żarówkę 2 x 55W i se zmierz czas ich świecenia. Możesz kurwiu kamerę
sobie ustawić jak ci sie nie chce siedzieć :D
Inna sprawa że są odpowiednie przyrządy:
https://sprzedajemy.pl/temat/miernik+pojemno%C5%9Bci
+akumulatora
A jak cie nie stać, to bierzesz aku do torebki swojej starej i
wypierdalasz do najbliższego punktu, który sprzedaje aku i ma taki
tester a za free ci zmierzą.
Sprawny akumulator naładujesz stałym KURWA PRĄDEM 10% jego pojemności
ale ładowarka w tym przypadku MUSI mieć stabilizację prądu a nie
napięcia( czyli nie byle prostownik z gałką), żeby kurwa prąd nie malał
podczas ładowania i wspomniane 10godzin wystarczy do jego naładowania.
czy to będzie 99% czy kurwa 95% czy 100% zalezy od tego czy był głęboko
rozładowany (do czego nie nalezy dopuszczać) czy cokolwiek, podobnie jak
do zbyt dużego wzrostu temperatury, 100% naładowania czy 95% to chuj nie
różnica. I tak jak go podłączysz do sprawnego samochodu to ci popierdoli
w moment tą różnicę. Natomiast jak go przeładujesz...to HOHO...będzie
grubo po bandzie :]
> Jak wpisalem w okienko 100 to kalkulator pokazal ze mam wdusic w niego 200Ah.
Wychodzi ze ten kalkulator mozesz swojej starej w pizde wsadzic zeby mniejsze echo
bylo jak wrzeszczy bez majtek.
Pierdolisz debilu farmazony :]
Jaki masz prostownik? Ze stabilizacją napięcia czy stabilizacją prądu?
--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?
Następne wpisy z tego wątku
- 17.07.18 19:23 Zenek Kapelinder
- 17.07.18 20:03 LordBluzg(R)
- 17.07.18 20:32 Zenek Kapelinder
- 17.07.18 22:44 Mateusz Bogusz
- 17.07.18 22:47 Mateusz Bogusz
- 17.07.18 23:30 LordBluzg(R)
- 17.07.18 23:39 Zenek Kapelinder
- 18.07.18 00:00 LordBluzg(R)
- 18.07.18 00:02 Zenek Kapelinder
- 18.07.18 00:08 Zenek Kapelinder
- 18.07.18 00:32 LordBluzg(R)
- 18.07.18 00:34 LordBluzg(R)
- 18.07.18 01:50 LordBluzg(R)
- 18.07.18 02:01 Zenek Kapelinder
- 18.07.18 02:02 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
- nadchodzi plebs
Najnowsze wątki
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Sales Representative for Outsourcing Services <=
- 2024-04-27 Chrzanów => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-04-27 Ja pierdolę...
- 2024-04-27 Ryby i kawitacja
- 2024-04-27 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-04-27 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-04-27 Bażanowice => Inżynier Industrializacji - Elektronik <=
- 2024-04-27 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-04-27 Zadaszenie tarasu, a wymagany spadek
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-04-27 Wrocław => Head of Sales (IT services/products field) <=
- 2024-04-27 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=