eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakie napiecie akumulatora ? › Re: Jakie napiecie akumulatora ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Jakie napiecie akumulatora ?
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5b46e3fc$0$623$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b48df5f$0$592$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5b48fc70$0$596$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5b4906fc$0$688$65785112@news.neostrada.pl>
    <4...@g...com>
    <5b4924c0$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    <9...@g...com>
    <5b4d1712$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5b4d2162$0$693$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5b4e0391$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <5b4e2fa1$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5b4e672e$0$678$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4f22cc$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Wed, 18 Jul 2018 13:38:44 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5b4f22cc$0$616$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 27
    Message-ID: <5b4f26e8$0$673$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.238.88.44
    X-Trace: 1531913960 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 673 213.238.88.44:2384
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2951
    X-Received-Body-CRC: 1630994471
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2636045
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-07-18 o 13:21, J.F. pisze:
    [...]

    > Bo Zenek co do jednego ma racje - za kazdym uruchomieniem silnika,
    > alternator uzupelnia ladunek w akumulatorze i robi to bez zadnej
    > kontroli pradu.
    > Moze plynie 10A, bo to maluch a kierowca rozgrzewa silnik  na wolnych
    > obrotach, a moze 100A, bo kierowca ruszyl szybko, a alternator ma 200A.

    Te dane idzie obliczyć bez problemu a Ci, którzy mają wpięty
    amperomierz, szeregowo z alternatorem, wiedzo :]

    Wszystko zalezy od mocy alternatora, obrotów silnika i pojemności
    akumulatora (możliwość "połknięcia" wiekszego, chwilowego prądu
    ładowania) im większej pojemności akumulator, tym więcej przyjmie na klatę.

    >
    > No ale akumulator jest tu prawie calkowicie naladowany, a nie prawie
    > calkowicie rozladowany
    Gdzie to napisał Zenek? Napisał, że akumulatorowi nie szkodzi 50A :)

    Dostarcz 50A do akumulatora 50AH w minutę albo jak napisałeś 100A.
    Fajnie wybucha czasem :)
    W końcu 100Ax12V to 1200W/min x 60 czyli 72KWh, niezłe pierdolnięcie :)
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: