  • 21. Data: 2011-10-06 18:05:00
    Temat: Re: Jakie zonki na egzaminie na PJ B?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-06 17:55, Heinzkalter pisze:

    > "to" <t...@x...abc> wrote in message

    > Wydawalo mi się, że jest to kwestia jazdy niezgodnie z przepisami...

    Na tej grupie raczej nie znajdziesz zrozumienia. Tutaj w większości
    wypadków panuje model olewania przepisów i wykręcania się od
    odpowiedzialności, a jak kogoś złapią to oczywiście mendy i wpływ
    "komunistycznej" przeszłości.

  • 22. Data: 2011-10-06 18:10:09
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Heinzkalter

    > Wydawalo mi się, że jest to kwestia jazdy niezgodnie z przepisami...

    Dorośniesz, to może minie Ci ta naiwność.

  • 23. Data: 2011-10-06 18:13:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-06 18:10, to pisze:
    > begin Heinzkalter

    > Dorośniesz, to może minie Ci ta naiwność.

    LOL - pokaż mi kogoś ukaranego za jazdę zgodnie z przepisami...

  • 24. Data: 2011-10-06 18:35:56
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

> [...]
    > wypadków panuje model olewania przepisów i wykręcania się od
    > odpowiedzialności, a jak kogoś złapią to oczywiście mendy i wpływ

    Tak tak, wiem jakie tu panują zasady - pisuję na ta grupe juz z 10 lat. Ale
    problem nie dotyczy grupy - dotyczy większości kierowcow ;-)))

    hk

  • 25. Data: 2011-10-06 18:39:10
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "to" <t...@x...abc> wrote in message
    > begin Heinzkalter

    > Dorośniesz, to może minie Ci ta naiwność.
    >
    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    > to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

    Dorośniesz to zrozumiesz.

  • 26. Data: 2011-10-06 18:40:59
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-10-06 18:03, Artur Maśląg pisze:

    > Aha, a za sygnalizator z czerwonym to wolno wjechać?

    Nie, a co? Czy tak wnioskujesz z tego, co napisałem (pisząc "aha")?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 27. Data: 2011-10-06 19:03:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Heinzkalter,

    Thursday, October 6, 2011, 5:42:05 PM, you wrote:

    [...]

    > Po to zostal wymyslony system punktów, mandatow i kar, żeby skutecznie
    > eliminować z ruchu kierowcow powodujących zagrożenia.

    Pieprzysz od rzeczy. System działa w sposób zupełnie przypadkowy. Co
    do "eliminacji", to dobrze byłoby skończyć z tym kaczystowskim
    pojęciem, bo już się rzygać chce, jak wszyscy wokół wszystkich chcą
    eliminować.

    System został wymyślony po to, żeby do budżetów trafiały pieniądze.
    Budżetów w liczbie mnogiej, bo chodzi o budżety ogólnie - w tym
    Państwa, lokalne oraz rodzin przekupnych policjantów.

    Tu nie ma mowy o jakiejkolwiek poprawie bezpieczeństwa - chodzi o
    strzyżenie. Nie ma w tym żadnej celowości, poza budżetową.

    O nieskuteczności tego systemu świadczy to, że przejechałem ponad
    400 kkm i prawa jazdy ani razu nie straciłem. A mój "szacunek" do
    ograniczeń predkości jest już legendarny.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-10-06 19:04:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Heinzkalter,

    Thursday, October 6, 2011, 5:55:35 PM, you wrote:

    > Wydawalo mi się, że jest to kwestia jazdy niezgodnie z przepisami...

    Tylko kwestia pecha. Nikt normalny w Polsce zgodnie z przepisami nie
    jeździ.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 29. Data: 2011-10-06 19:06:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Heinzkalter,

    Thursday, October 6, 2011, 6:35:56 PM, you wrote:

    [...]

    > Tak tak, wiem jakie tu panują zasady - pisuję na ta grupe juz z 10 lat. Ale
    > problem nie dotyczy grupy - dotyczy większości kierowcow ;-)))

    Zaczynasz powoli łapać. Skoro zdecydowana większość kierowców cznia na
    przepisy, to znaczy to, że one są dobre i sa skutecznie egzekwowane?

    Czy też może należy zrobić to, co zrobiono z ograniczeniami prędkości
    na autostradach - czyli doprowadzić przepisy do realności...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 30. Data: 2011-10-06 19:16:51
    Od: "Heinzkalter" <v...@g...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > Best regards,
    > RoMan mailto:r...@p...pl
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

    EEEeeee zaraz zaraz. RoMan szanuję Cię ale troszkę cię poniosło. Masz jak
    najbardziej rację w tym, że pod szyldem bezpieczeństwa państwo zarabia na
    kierowcach, ale to jest jedna z patologii i nieudolności systemu. Drobny
    przyklad: Aleja fotoradarow w okolicach Bialego Boru. Slusznie to nie
    poprawia bezpieczenstwa. Nie zmienia to faktu, że kierowca jadacy przepisowo
    jest mniejszym zagrożeniem niż ten lamiacy przepisy. Ja pod swoim domem mam
    ulicę na ktorej jest spory ruch pieszych, dzieci chodzacych do szkoly i
    ograniczenie do 20 na godzine. Oczywiście wszyscy sa mistrzami kierownicy i
    pedzą ile sie da. Z dzieckiem nie da sie iść po chodniku bo jest to naprawdę
    ryzykowne. Oczywiście policja zabarykadowana na swoim posterunku liczy
    statystyki i ma wszystko w dupie dopoki nie dojdzie do tragedii. A gdyby tam
    polapać debili potencjalnych mordercow to byloby to poprawą bezpieczeństwa
    czy napychaniem budżetu?

    hk