eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmJakość polaczenia › Re: Jakość polaczenia
  • Data: 2019-02-10 12:59:59
    Temat: Re: Jakość polaczenia
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    >> Czy osoby które korzystały z roznych sieci komórkowych mogłyby się
    >> wypowiedziec co do jakości połaczen?
    >>
    >> Pytam w kontekscie posiadanego telefonu w sieci PLAY.
    >> Czasami zdarza sie ze rozmowa w trakcie jest przerywana ale trudno
    >> ocenic czy to wina moja, czy osoby z ktĂłra rozmawiam a moze po
    >> prostu zasiegu bo obie osoby jada samochodem.
    >>
    >> Ale ostatnio dzwonił do mnie konsultant t-mobile i oczywiscie
    >> zachecał tłumaczac ze play ma dokładnie takie problemy bo ma
    >> najmniej swoich nadajnikĂłw a na nadajnikach innych firm priorytety
    >> maja inni uzytkownicy.
    >>
    >> Prawda to, czy to tylko taka gadka marketingowa?
    >>
    > Półprawda. Istnieje priorytet ale tylko w przypadku przepełnienia
    > pojemności BTSa.
    >
    Hmm, a czesto to sie zdarza?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami
    siedzieć i przyglądać się jej." Jerome K. Jerome

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: