  • Data: 2014-12-20 13:59:29
    Temat: Re: Jutro otwarcie obwodnicy Poznania (w całości)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Oczywiście że celowo jeżdżą.
    > Skoro mogą zawrócić, a mimo to pakują się w bariery w które ledwo się
    > mieści auto osobowe, względnie zamiast w lewo w zawrotkę, skręcają w
    > prawo na chodnik (już krawężniki są porozjeżdżane) to nie ma mowy o
    > tym że nie wiedzieli.
    > Wiedzieli dobrze i mieli gdzieś.

    Ok, jak zwykle wiesz lepiej...

    > Nie ma ich dużo?
    > Jest ich tam multum.
    > Pracowałem na Baraniaka przez 2 lata, słyszałem każdego TIR-a,
    > niejeden blokował mi drogę gdy jechałem do pracy.
    > Słyszę też na CB którędy polecają sobie objeżdżać Krzywoustego -
    > właśnie przez Baraniaka.

    Skoro słyszałes kazdego to nawet 100 w ciagu dnia mogło być upierdliwe.
    I oczywiscie ze sobie podpowiadaja. I oczywiscie ze czesc tamtedy jezdzi.
    Ale nie ma ich tam az tak duzo.
    Moze dlatego, ze potem trzeba czekac na prawoskrecie pol dnia.

    > Ale im nie płacą za czas tylko za przewóz, czasem za kilometr.
    > Jak oszczędzą na opłatach, to ta kasa zostanie w ich kieszeni, a
    > rachunek dla odbiorcy się nie zmienia.

    Gdyby bylo tak jak mówisz, to nikt by nie jechał autostrada.
    Zysk zyskiem, ale jak skonczy wczesniej to moze zrobi jeszcze jeden kurs,
    albo wczesniej w domu, a za viatol to i tak szef płaci.
    A samochód drogi, szybciej skonczy kurs, to wiecej zrobi kolejny kierowca
    etc.