  • Data: 2017-10-16 00:43:41
    Temat: Re: Kinematyka odwrotna
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 13 Oct 2017 19:03:09 +0200, Mirek napisał(a):

    > Marlin oczywiście, mój błąd.

    > No więc właśnie ja o układzie delta myślałem (i pisałem).

    Aaa ... nie wiedzialem, ze to sie delta nazywa.

    > Drukarka jedzie jak jej nakazuje g-kod. A kto mi zabroni na ukos z góry
    > na dół pojechać? Aż sprawdzę.

    Pewnie pojedzie ... ale czy po prostej ?
    Mam mieszane uczucia - z jednej strony musieli zapewnic liniowosc dla
    osi XY, Z dodatkowo jest trywialna ... ale moze jakos
    zoptymalizowali..

    no i jak to sprawdzic - wlaczyc extruder i niech "rejestruje" ? :-)

    J.