  • Data: 2019-05-07 11:29:55
    Temat: Re: Komu profil alu?
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 7 maja 2019 13:18:40 UTC+9 użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > Własciwie masz rację. Z Challengerem to był total. Po czyms takim
    > powinni ich byli rozpedzic.

    Too big to fail. Natomiast dało to impuls do inwestycji prywatnych w ten biznes, bo
    już wiadomo było że z tą firmą da się konkurować.

    > No bo Ty odpowiadasz za swoje produkty. Nasa jak widac chyba nie do
    > końca. Taki model biznesowy.

    Do tego dochodzi dużo niższe ryzyko wyjaśnenia kto co spieprzył. Proceduralny bajzel
    to tylko pierwsza warstwa ochronna. Nawet jak ktoś przez to przebrnie, to na koniec
    trzeba jakieś dowody pokazać w sądzie. A te spaliły się dawno w atmosferze, potem
    resztki zatonęły w nieznanym miejscu w oceanie. Mój wymiennik nawet jak się
    rozszczelni i wytruje pół miasta, to dalej będzie stał w tym samym miejscu.

    > No właśnie. W innym poście o tym napisałem. To po ch... to tam w ogóle
    > umiszczać. Chyba wyłącznie dla odwrócenia uwagi, tj. znalezienie kozła.

    Sprawa była szykowana na bitwę sądową, więc nie wierzę że świrowali. Po prostu
    wpisali do raportu to co mieli. I tak dziwię się Sapie że poszła na ugodę. Mogli
    wygrać, w sensie udowodnić że nie przyczynili się do katastrofy. A tak wybulili kupę
    kasy i dostali bana na rządowe zamówienia. Owszem, kantowali na kwitach, ale akurat
    te własności które klient pokazuje, nie są dowodem że poniósł straty. Nie wiadomo,
    może w ugodzie zawarli projekt współpracy, w sensie że wspólnie z NASA stworzą
    standard na to aluminium taki że każdy będzie szczęśliwy.