  • Data: 2019-05-07 16:10:22
    Temat: Re: Komu profil alu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ns7AE.117900$m...@f...ams1...
    On 2019-05-06, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    /oco_glory_public_summary_update_-_for_the_web_-_043
    02019.pdf

    >Ja kombinowałem na poczatku tak, że ten profil miał działać niejako
    >kierunkując siły związane z eksplozją, że miał sie na przykład
    >rozciągnąc (wybrzuszyć) cos tam łamiąc, w przeciwieństwie do
    >sytuacji,
    >gdzie np. rozrywa się gdzieś za szybko uwalniając gazy. O tyle
    >miałoby
    >to sens, że w takich konstrukcjach dązy sie do tego, aby kawałki po
    >rozpadzie luzem nie latały.

    No wlasnie - jak tak sobie mysle:
    -jesli ladunek wybuchowy jest w zamknietym "rekawie" ... jak tu
    zrobic, zeby sie obie strony rozerwaly, a nie tylko z jednej,

    -sluszna uwaga, ze nie powinno za duzo latac po okolicy. A to chyba
    nie do unikniecia.

    No coz, moze dlatego oni jedyni byli na Ksiezycu.
    No, Rosjanie tez tam byli, ale automatami.

    > Ale faktem jest, że ten raport jest dziwny.
    >Wymienia się własciwosci a nie podaje żadnego związku pomiedzy nimi a
    >brakiem separacji. Czy z tcyh, bardzo, bardzo podstawowych
    >właściwości
    >tak klarownie wynika, że przy eksplozji (odkształceniu w bardzo
    >krótkim
    >czasie) materiał nie będzi wystarczająco kruchy? Może jest to
    >oczywista
    >rzecz dla metalurga?

    Albo oczywista dla nich, wiec nie podaja.

    J.