    Subject: Re: Komu profil alu?
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Tue, 7 May 2019 19:26:29 +0200

    W dniu 2019-05-07 o 16:24, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Konrad Anikiel"  napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    >
    > No przylapala, bo miala co sprawdzic, a nie "spalilo sie wracajac z
    > orbity".

    > No coz, byc moze protestowal, i wyprotestowal,  że tylko 40 mln a nie 700.
    > Ale widac NASA miala na tyle dobre argumenty, ze nie wyprotestowal na
    > zero :-)

    > Reszta po prostu kupuje oryginaly i sie nie zastanawia ...

    > Wiesz cos wiecej ?
    > Bo wniosek moze i logiczny, ale czy aby na pewno prawdziwy ?

    > Myslisz, ze tak sobie z sufitu wpisal te tolerancje ?
    > Ktos to chyba jednak  testowal ... i wczesniej wiele razy zadzialalo :-)

    Sprawa jest prosta.
    Kupno materiału z certyfikatem jest droższe niż bez certyfikatu.
    Kupują więc raz z certyfikatem i kserują certyfikat.
    Następną partię kupują bez certyfikatu i dołączają ten skserowany
    poprzednio dokument.
    Handlowiec miesza, bo mówi zaopatrzeniowcowi, że to ten sam materiał i
    niepotrzebnie przepłaca domagając się certyfikatu.

    WM