  • Data: 2018-06-18 20:17:29
    Temat: Re: Koniec sampli z TI?
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2018 12:19:46 UTC+2 użytkownik John Smith napisał:

    > Wnioski by mnie interesowały, obecnie już rzadko biorę u nich sample,
    > a więcej kupuję.
    > K.

    Czatowałem z TI i już wiadomo o co chodzi. Jakiś ciul tak im zmienił stronkę, że do
    programu sampli są akceptowane tylko zamówienia z adresami mailowymi z końcówką .com
    (z wyjątkiem gmail i takie tam). Ja mam końcówkę .pl i stąd ta heca. Facet podał mi
    adres podstrony TI store, gdzie trzeba uwierzytelnić swój adres mailowy jako
    korporacyjny. Do 2 dni ma przyjść potwierdzenie uwierzytelniające. Mam nadzieję, że
    wszystko będzie OK.