    Subject: Re: Konserwacja podwozia
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sat, 25 Mar 2017 19:43:16 +0100

    W dniu 2017-03-25 o 18:53, Jacek pisze:

> [...]
    > mikrometrów nie będzie w stanie zneutralizować warstwy rdzy o większej
    > grubości. Inaczej mówiąc - jak masz nalot rdzy, to możesz liczyć na
    > chemię, a jak masz "skorupę" rdzy, to pozostaje tylko mechanika.
    > Coś w działaniu na zasadzie Hammerite, co zwiąże rdze
    > Następna ofiara marketingu. Hammerite to zwykła farba ftalowa z
    > dodatkiem antykorozyjnym, przy tym gęsta i dająca się nałożyć dość
    > grubo. Jej "rewelacyjne" właściwości wynikają w 99% z marketingu i ceny.

    > Jak szukasz przyzwoitego podkładu na rdzę to idź w tym kierunku:
    tal-czerwona-1l-i6472268835.html

    > Jacek

    Przecie mi nie chodzi o to sknerzyć na materiale i nakładać/natryskiwać
    jakieś mikroskopijne warstwy.. Mimo tego że wygląda to na nalot
    spokojnie mogę nałożyć gruba warstwę środka. Przecie w sumie nie chodzi
    mi o konserwacji całej podłogi a zaledwie paru punktów o średnicy,
    łącznie jakichś 10-15cm2.

    Nie sądzę abym był ofiarą marketingu jeżeli chodzi o Hammerite..
    Używałem w wielu przypadkach i nigdy mnie nie zawiodła. Najjaskrawszy
    przykład to pomalowanie Hammerite fragmentu kanału (podjazdu), była to
    resztówka z puszki a więc mogłem pomalować tylko fragment tego podjazdu,
    pozostała powierzchnia to czyszczenie do czystego metalu, warstwa
    podkładu i dwie warstwy farby nawierzchniowej.. Zgadnij jak wygląda
    sytuacja po paru latach... Na miejscu pomalowania H ani śladu rdzy, na
    pozostałym sporo rdzawych plam.

    Dzieki za link, gdy naprawdę nic innego nie znajdę to spróbuję środków
    tradycyjnych.