-
Data: 2014-08-21 02:28:41
Temat: Re: Kto się zna na półośkach w Hondzie?
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]"WOJO" <s...@a...unknown.hehe> wrote in message
news:lt2vvg$768$1@node2.news.atman.pl...
>> No więc mechanik wymienił obie pół-ośki i efekt zniknął.
>> $1300 :-( Ale dzięki wszystkim za próby pomocy.
> Czyli Lewis miał rację...
Na to wygląda.
Szkoda że nie posłuchałem go i nie wymieniłem sam :-)
Ale kumpel nie miał czasu pomagać a nie jest to robota
dla jednej osoby na parkingu - warto mieć kogoś do pomocy.
> Bolesne, ale przy tym przebiegu czasem się zdarza.
> Dzięki za sprawozdanie.
To jest cena od dealera Hondy ciut na zachód od Chicago...
U niezależnego mechanika pewnie byłoby dużo, dużo taniej... no cóż.
W tej cenie są wytargowane półośki regenerowane Hondy
plus jeden dolny ball-joint (jak się to po polsku nazywa?).
Wytargowane bo mówili że nie mają, i muszą zamówić... :-)
No to poprosiłem o wycenę przefaksowaną mi do domu
- poszukałem sobie dużo taniej tej samej części na bernardihondaparts.com
i przyniosłem wydruk targować się do mojego serwisu Hondy :-)
Po rozmowie uznali że łaskawie uznają cenę z tego sklepu online.
Również trzeba było się o koszt wymiany ball-joint targować,
bo sku%wiele myśleli że się nie znam i chcieli mnie kasować
osobno jak za całą naprawę, a przecież dużo roboty jest
w obu naprawach wspólne, nie? Tzw. "labor overlap".
Czyli generalnie niemiło wspominam wizytę w ASO Hondy:
gdybym się rzeczywiście nie znał i nie kłócił to zapłaciłbym jakieś
$300 więcej za same ośki a potem jeszcze jakieś $160 więcej za
ball-joint bo policzona byłaby robocizna osobno...
Was też mechanicy tak próbują wydymać bez mydła?
Czy mówią grzecznie (i bez pytania) że to i tamto przy okazji,
więc za robotę nie liczą już osobno?
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.14 08:12 WOJO
- 21.08.14 20:30 Pszemol
- 21.08.14 20:45 WOJO
- 22.08.14 01:21 Tomasz Pyra
- 22.08.14 14:31 WOJO
- 22.08.14 17:03 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior Software Engineer PHP (BillPro) Contractor <=
- 2024-05-17 Warszawa => International freight forwarder <=
- 2024-05-17 Warszawa => Fullastack (Java) Developer <=
- 2024-05-17 Lublin => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-17 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Senior PHP Developer (Symfony) <=