  • Data: 2020-03-24 19:19:19
    Temat: Re: Kwarantanna 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2020-03-24 o 16:04, Cavallino pisze:

> [...]
    > niewydolnością?
    > Od WCZORAJ !!!!!!
    > Po śmierci pacjentki leczonej na zapalenie bakteryjne płuc, który to
    > przypadek tu opisywałem.

    >Jeszcze raz, bo chyba nie zrozumiałeś mojego toku rozumowania. Jeśli
    >w np. Niemczech w ub.r. zmarły 23 osoby na powikłania pogrypowe, a w
    >tym roku - ponad 200, to jest to sygnał, że coś ludzi kosi. U nas,
    >gdyby było więcej śmierci z takich powodów to bez względu na to, czy
    >byłby top ten wirus czy zwykła grypa, byłoby to widać w statystykach.
    >Wierzę - bo lekarze nie sygnalizują, WHO się nie czepia - że

    Tylko nie sprawdziles ile zmarlo na "powiklania pogrypowe".

    http://wwwold.pzh.gov.pl/oldpage/epimeld/grypa/index
    .htm

    Wyglada na to, ze okresie 16-22.03 nikt nie zmarl.
    Ale 1-7.03 - 7 osob. W tym jedna w wieku 7-14 lat, 4 15-64 i dwie >64

    A nie, przepraszam - to zmarli "z powodu grypy".

    Wiec trudno powiedziec - przemycil sie nam wczesniej jakis zmarly na
    Covid-19, czy nie.

    A przeciez to tez nie musi byc wszystko, bo zmarl "na zapalenie pluc",
    a nie "z powodu grypy".

    >Zatem chorych prawdopodobnie jest mniej niż 1000. Bo nie wierzę, że
    >przy 10 zmarłych mamy np. 10 tys. zarażonych, bo to była jakaś super
    >wyjątkowo niska śmiertelność.

    Albo tak to wyglada, bo chyba nigdzie nie testowano dokladnie, moze z
    wyjatkiem tego statku.

    Ale testow nie zrobiono.

    J.