  • Data: 2020-03-31 18:59:54
    Temat: Re: Kwarantanna 3
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > i tak nie ..

    > Ale nie chora, nawet nie podejrzana, tylko o zwiekszonym ryzyku
    > zachorowania, bo np wrocila z Niemiec.

    No ale podlega kwarantannie.
    skoro ta kwarantanna jest z załozenia nieskuteczna to jest niepotrzebna.
    Przeciez własnie o to chodzi zeby odizolowac POTENCJALNIE zarazonych...

    > Tzn w teorii, bo w praktyce bywa tak
    > https://www.eluban.pl/wiadomosci/24119,przedluzono-i
    m-kwarantanne-bo-
    > nikt-nie-zrobil-testow-system-jest-niewydolny

    A to to juz pomijam bo Cavallino pokazał pare ciekawych przypadków na to
    jak działa cały ten system testowania.

    Z ciekawości - jak zadzwonie do sanepidu ze nie mam goraczki, ogolnie
    dobrze sie czuje ale mam kaszel to mnie przetestuja czy nie?
    Bo rozmawiajac ze znajomymi zastanawiam sie w ktorym momencie (pomijajac
    jakis ostry przebieg chroby) człowiek powinien sie sam zgłosic na
    badanie.

    > Jakos tak musi byc, ale moze byc nagle potrzeba znacznie wiekszej
    > ilosci, skoro nikt nie moze wychodzic.
    > I gdzie maja kupowac - wejscie do sklepu poza kolejka ?

    > Jedno z drugim zazwyczaj sie wiaze.

    Czyli te wszystkie dino gdzie sa 2-3 kasy a sklepy ogromne to ja pewnie
    na westernach tylko widziałem...

    > Jak tylko patrze na pobliski Kaufland ... przy kasie jestem kasowany
    > powiedzmy 2 minuty srednio.
    > A to duze bydle, w 6 minut trudno caly obejsc, szczegolnie jak sie w
    > towarze przebiera.
    >
    > Czyli beda kasjerki czekaly na klienta ... a inni klienci beda
    > czekac przed sklepem na wybrednego :-(
    > Ale ... zazwyczaj byla tylko czesc kas czynna, to moze w sam raz
    > wyjdzie.

    Wyjdzie tak ze zamiast załozyc maseczki i rekawiczki to bedziemy stac jak
    osły w kolejkach.
    No ale w sumie to logiczne skoro maseczek nie ma.
    A moze klienci w maseczkach ffp2 powinni wchodzic poza kolejka,
    dodatkowo?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.